Förgöraren
Inte som Du!
Torpet den 13 april. Fuck yeeaahh!
\m/
\m/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torpet den 13 april. Fuck yeeaahh!![]()
\m/
Torpet den 13 april. Fuck yeeaahh!![]()
\m/

Torpet den 13 april. Fuck yeeaahh!![]()
\m/
Vi får samordna någon gemensam resa dit! Förhoppningen är att köra hoj dit, om jag bara får hem kraschkåporna någon gång så![]()
Yo! Jag hade nog tänkt dra moppen på släp, vill ju ha med mina nya däcksvärmare va ... om det nu finns ström!??? (nån som vet dagsläget på den fronten?).
Fast vi kan la samordna ändå eller?![]()
Vad rullar du med för nått nuförtiden hursomhelst?
Mvh Mårten
Yo! Jag hade nog tänkt dra moppen på släp, vill ju ha med mina nya däcksvärmare va ... om det nu finns ström!??? (nån som vet dagsläget på den fronten?).
Fast vi kan la samordna ändå eller?![]()
Vad rullar du med för nått nuförtiden hursomhelst?
Mvh Mårten
... om det nu finns ström!??? (nån som vet dagsläget på den fronten?).
Ström finns det, med europakontakt (CEE) och 3-fas.
Grymt! ... och eftersom du förekom mig med följdfrågan kanske du även vet var man får tag på en sådan kontakt? (Var det inte av dig jag snyltade ström förra året förresten?)
Laterz
\m/
När ska man få köra då?

När ska man få köra då?
...och inled oss icke i highsiderIt is rocking![]()
Vielen dank!Fan va nice Flugan!! Riktigt snygg hoj. Audioslave![]()
Jack Daniels
![]()
![]()
När spände du kedjan senast?![]()
![]()
Annars var det schnüggt!!
Själv har man bytt bromspump... här ska bromsas![]()
Jäkligt snygg! Bra färgval![]()
Fan vad man längtar nu![]()
Det är klart man måste byta bromspump!!Vielen dank!
Bakaxeln är inte ens fastdragen än, det hänger nog ihop med det
Behöver man byta bromspump på en sån som vi har?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |