Bankörning & RR

Jag har däck liggandes en del beg racedäck vissa har bara gått 20 min vissa mer. Har även 2 nya bakdäck. Nästan alla är mönstrade.

0703179065 eller pm
MVH Oskar
 
Vi får samordna någon gemensam resa dit! Förhoppningen är att köra hoj dit, om jag bara får hem kraschkåporna någon gång så:D

Yo! Jag hade nog tänkt dra moppen på släp, vill ju ha med mina nya däcksvärmare va ... om det nu finns ström!??? (nån som vet dagsläget på den fronten?).

Fast vi kan la samordna ändå eller?:)

Vad rullar du med för nått nuförtiden hursomhelst?

Mvh Mårten
 
Yo! Jag hade nog tänkt dra moppen på släp, vill ju ha med mina nya däcksvärmare va ... om det nu finns ström!??? (nån som vet dagsläget på den fronten?).

Fast vi kan la samordna ändå eller?:)

Vad rullar du med för nått nuförtiden hursomhelst?

Mvh Mårten

Finns det plats för mig på ett släp skulle jag bli så ruskigt glad. Kallt som f-n att köra klockan 06.00 hemifrån i mitten av April.....:gnissla

/P
 
Yo! Jag hade nog tänkt dra moppen på släp, vill ju ha med mina nya däcksvärmare va ... om det nu finns ström!??? (nån som vet dagsläget på den fronten?).

Fast vi kan la samordna ändå eller?:)

Vad rullar du med för nått nuförtiden hursomhelst?

Mvh Mårten

Rullar fortfarande på den R6 -03 jag köpte i höstas. Bokat in mig på racingworld.coms bankörning på Kinnekulle också. Söndag 1 juni är det som gäller. Någon mer härifrån som bokat? Bara 2.5 månader kvar:rolleyes:
 
Ström finns det, med europakontakt (CEE) och 3-fas.

Grymt! ... och eftersom du förekom mig med följdfrågan kanske du även vet var man får tag på en sådan kontakt? (Var det inte av dig jag snyltade ström förra året förresten?)

Laterz

\m/
 
När ska man få köra då?
 

Bifogat

  • gurasch ii.jpg
    gurasch ii.jpg
    211.9 KB · Visningar: 67
  • gurasch iii.jpg
    gurasch iii.jpg
    218.6 KB · Visningar: 93
  • gurasch iv.jpg
    gurasch iv.jpg
    214 KB · Visningar: 64
...och inled oss icke i highsider
utan fräls oss ifrån leca

Fan va nice Flugan!! Riktigt snygg hoj. Audioslave:yoparty :rock Jack Daniels:öl :zpy
Vielen dank!

När spände du kedjan senast? :gnissla :D

Annars var det schnüggt!!

Själv har man bytt bromspump... här ska bromsas :yoparty

Vielen dank!

Bakaxeln är inte ens fastdragen än, det hänger nog ihop med det :D
Behöver man byta bromspump på en sån som vi har?

Jäkligt snygg! Bra färgval :tummenupp

Fan vad man längtar nu :)

Vielen dank!

Jag drog igång den och torrgasa lite häromdagen, då drog det i smilbanden. Snart är det dax!
 
Last edited:
Vielen dank!

Bakaxeln är inte ens fastdragen än, det hänger nog ihop med det :D
Behöver man byta bromspump på en sån som vi har?
Det är klart man måste byta bromspump!! :rolleyes:

Men egentligen behövs det säkert inte, det var lite arvegods som fanns tillgängligt :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top