flugan
Vem vet
Jag har ju sålt räjsen, så jag pillar bara lite navelludd.
Ska du kitta luddet eller kör du standard?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju sålt räjsen, så jag pillar bara lite navelludd.
Jag ska plasta litegranna, sen får man väl stänka på en bit färg.
Annars har det mätts ventilspel, bytt tändstift, tvättat luftfilter, byggt om till rejzväxlat, bytt fotpinnar, haft toppkåpa och tank på lack, stoppat i soppapump i tank och satt tebax den, provvarvat lite... ja såntdäringa stuff. Har kört torrgasat lite mulleribangmotoV8 oxå.

Jaha, här kittas det minsann nya tändstift o Johansson trädgårdsslang från HRC. Jag kan ändå informera om att det räcker inte, #3 Kussimurra Räjzing kommer få stordäng i REC på Anderstorp![]()
. Du vet hur det slutar, ni får gå med svansen mellan benen till kiosken och köpa Webes geléhallon till oss allihop.Ja, ja drömma går ju alltid. Du vet hur det slutar, ni får gå med svansen mellan benen till kiosken och köpa Webes geléhallon till oss allihop.
Haha, här ska inte köpas några Webes. Har du förstört finlacken på hojen??
Jajjemen, den gröna lacken orsakade ett alltför stort luftmotstånd![]()
Den var ju annars "in mint condition"![]()
Haru fullackat nu?Jajjemen, den gröna lacken orsakade ett alltför stort luftmotstånd![]()
Vad tror du om mig egentligen??Rot und schwartz? Sådär fantasifullt?
Vad tror du om mig egentligen??
Edit: un imasch... Tänke labba lite med tipex och oljekritor sen.
En bild på nya hojen![]()
Vad tror du om mig egentligen??
Edit: un imasch... Tänke labba lite med tipex och oljekritor sen.
Snygge! Nu är det inga rookielacker hos oss längre inte!![]()
Fast det mint(spy)gröna skulle väl vara vitt?
Vad var det för fel på den gamla R1:an. Den dög ju innan Falkenberg ju![]()
Har du varit i Skåne och shoppat?
Den gamla orkade jag inte bygga om, borrade bultarna till bromsoket sen tröttnade jag... Det dök upp en färdig i varberg istället![]()
Ahaa... du menar såå, haha. Den gamla var inte riktigt vad jag hoppades på och såldes för två månaders sen. Jäklar vilka proportioner allt fick... Nu jäklar ska det jagas i rookie. Själv då? Ska du köra?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |