Bankörning & RR

Någon från Götet som vill boka bandag 2 maj på Mantorp med Actionpics och behöver nån att dela släp med?
 
Jag ska plasta litegranna, sen får man väl stänka på en bit färg.
Annars har det mätts ventilspel, bytt tändstift, tvättat luftfilter, byggt om till rejzväxlat, bytt fotpinnar, haft toppkåpa och tank på lack, stoppat i soppapump i tank och satt tebax den, provvarvat lite... ja såntdäringa stuff. Har kört torrgasat lite mulleribangmotoV8 oxå.

Jaha, här kittas det minsann nya tändstift o Johansson trädgårdsslang från HRC. Jag kan ändå informera om att det räcker inte, #3 Kussimurra Räjzing kommer få stordäng i REC på Anderstorp :arsele
 
Jaha, här kittas det minsann nya tändstift o Johansson trädgårdsslang från HRC. Jag kan ändå informera om att det räcker inte, #3 Kussimurra Räjzing kommer få stordäng i REC på Anderstorp :arsele

Ja, ja drömma går ju alltid :trött . Du vet hur det slutar, ni får gå med svansen mellan benen till kiosken och köpa Webes geléhallon till oss allihop.
 
Ahaa... du menar såå, haha. Den gamla var inte riktigt vad jag hoppades på och såldes för två månaders sen. Jäklar vilka proportioner allt fick... Nu jäklar ska det jagas i rookie. Själv då? Ska du köra?
 
Ahaa... du menar såå, haha. Den gamla var inte riktigt vad jag hoppades på och såldes för två månaders sen. Jäklar vilka proportioner allt fick... Nu jäklar ska det jagas i rookie. Själv då? Ska du köra?

Nja. Det blir nog mest Barnvagnskörning för min del iår.

Kanske en bandag eller 2 och så kan man ju vara utfyllnad i något ERF om det är någon som är 1 man kort.
 
Pratade med folk som ansvarar över falkenbergs motorbana idag på mässan om att jag vill ha träning varje onsdag i sommar, och dom sa att om man hade license så skulle det bli träning varje vecka :yoparty
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top