Bankörning & RR

Jag ska köra, med lovikavantar och snowjoggingboots :yoparty

Jag med raggsockar, underställ a la windstopper och t-shirt innanför stället.
Fan, nu på höst/vinterkanten ångrar man lite att man köpte ett helperforerat skinnställ:D :yoparty

Längtar som fan:)
 
Jag med raggsockar, underställ a la windstopper och t-shirt innanför stället.
Fan, nu på höst/vinterkanten ångrar man lite att man köpte ett helperforerat skinnställ:D :yoparty

Längtar som fan:)

ett hett tips är benvärmare, det var ett gäng norrmän som körde erf med det för ett par år sedan :)
 
ja, låt höra, var det svettigt, vätskebrist etc?

Hur var det med fästet?

Det var inga problem som helst. Iallafall inte i mitt touringtempo:tummenupp

Solen kom fram mitt i rejset precis så som vi önskade och det var regnfritt.
Ända gången det var lite kyligt var på rec kvalet. Sen hade man fullt upp med att köra.

Summering kommer när jag känner att jag orkar. På det stora hela är vi alla skitnöjda!
 
Det var inga problem som helst. Iallafall inte i mitt touringtempo:tummenupp

Solen kom fram mitt i rejset precis så som vi önskade och det var regnfritt.
Ända gången det var lite kyligt var på rec kvalet. Sen hade man fullt upp med att köra.

Summering kommer när jag känner att jag orkar. På det stora hela är vi alla skitnöjda!
Gött!:yoparty

vilken plats blev det?
några bra tider?
Raceoskulden borta nu då, härligt:tummenupp !
 
Gött!:yoparty

vilken plats blev det?
några bra tider?
Raceoskulden borta nu då, härligt:tummenupp !

Grattis till nya hojen! Ska göra om min till nästa år så slåss vi på lika vilkor :tummenupp
ERF:et var underbart, härligt väder och mycket folk.
Vi kom i mål på 27 plats av 46 och mina tider låg ganska jämt på 1:46, några 45 och några 47. Vi kvalade till en 20 plats och Dennis kom iväg som ett skott, tog fyra platser direkt i starten. Första gången jag körde 600cc och tyckte det var skitkul, men saknade min R1:a.
 
Grattis till nya hojen! Ska göra om min till nästa år så slåss vi på lika vilkor :tummenupp
ERF:et var underbart, härligt väder och mycket folk.
Vi kom i mål på 27 plats av 46 och mina tider låg ganska jämt på 1:46, några 45 och några 47. Vi kvalade till en 20 plats och Dennis kom iväg som ett skott, tog fyra platser direkt i starten. Första gången jag körde 600cc och tyckte det var skitkul, men saknade min R1:a.

Japp jag kommer att få passa mej nästa år, du är snabb och blir snabbare.
Grattis igen alla tre till en bra placering:tummenupp
 
Nu finns en rejäl rapport från söndagen på hemsidan! Fler bilder kommer snart!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top