hållundan
Emozione!
Det är kallt ute idag...
Tänk hur kallt det kommer att vara 14e oktober.
Tänk hur kallt det kommer att vara 14e oktober.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det är kallt ute idag...
Tänk hur kallt det kommer att vara 14e oktober.![]()
Vi ska frysa med stil. Det får bli en Guzzi!Vi Köper en bmw-boxer så kan du lägga vänsternäven på cylindern på rakan !
Vi ska frysa med stil. Det får bli en Guzzi!
Ska vi låna regnfälgar av Jhorhes LR?
Det är kallt ute idag...
Tänk hur kallt det kommer att vara 14e oktober.![]()
Jag ska köra, med lovikavantar och snowjoggingboots![]()
Jag med raggsockar, underställ a la windstopper och t-shirt innanför stället.
Fan, nu på höst/vinterkanten ångrar man lite att man köpte ett helperforerat skinnställ![]()
![]()
Längtar som fan![]()
Så fort som vi kommer köra så hinner inte kylan bita på oss![]()
SM precis som det låter www.roadracing.se
SO = scandinavien open går i Sverige ,Danmark och Finland
http://www.karlskogamotorstadion.com/sosidor/so/somain.htm
ja, låt höra, var det svettigt, vätskebrist etc?
Hur var det med fästet?
Gött!Det var inga problem som helst. Iallafall inte i mitt touringtempo![]()
Solen kom fram mitt i rejset precis så som vi önskade och det var regnfritt.
Ända gången det var lite kyligt var på rec kvalet. Sen hade man fullt upp med att köra.
Summering kommer när jag känner att jag orkar. På det stora hela är vi alla skitnöjda!
Gött!![]()
vilken plats blev det?
några bra tider?
Raceoskulden borta nu då, härligt!
Grattis till nya hojen! Ska göra om min till nästa år så slåss vi på lika vilkor![]()
ERF:et var underbart, härligt väder och mycket folk.
Vi kom i mål på 27 plats av 46 och mina tider låg ganska jämt på 1:46, några 45 och några 47. Vi kvalade till en 20 plats och Dennis kom iväg som ett skott, tog fyra platser direkt i starten. Första gången jag körde 600cc och tyckte det var skitkul, men saknade min R1:a.
Nu finns en rejäl rapport från söndagen på hemsidan! Fler bilder kommer snart!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |