Såg att du har hojen ute på annons, tar du brejk från racingen?
inga kommentarer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såg att du har hojen ute på annons, tar du brejk från racingen?

silly season ??![]()
Har du köpt Dennis hoj? I så fall grattis till ett bra köp!
Yes!
Johansson: Det är tänkt så iallafall![]()
Tänkte åka mot Falkenberg imorn vid 15.20-15.30-tiden. Någon som vill hänga på. Tänkte köra i lagom tempo = lagligt + moms ungefär.
Vilken härlig kväll det var idag på falken, känner mig alldeles lycklig och längtar efter nästa tillfälle att få trycka ner hojen i en kuperad kurva. Tyvärr dröjer det nog till nästa år innan man kan få köra där igen. Om någon har tagit lite kort så lägg gärna upp dem.
Efter att jobbat på att komma under 2 minuter på torpet tidigare under säsongen. Klippte han till med 1,59 och senare under dagen 1,55 tid.
J-Ä bra jobbat. Snyggt kört FörgörarenMed samma utvecling nästa år
vart skall det sluta.
Blev nog min sista bankörning för i år. Får ladda för nästa år.
J-A
Tackar ... tyckte det var kanon idag ... tror det syntes på mitt depåflin
![]()
... nästa års mål får la bli att ha dig i sikte hela tiden då i alla fall...
Jag har funderat på om jag även kan bli snabbare genom att köpa en MotoGP-stol av dig ... har du några dokumenterade fall av sådan utveckling... i så fall är ju köpet i princip klart
![]()
... enda tråkiga idag är att man inser, som du säger, att säsongen går mot sitt slut ... när jag klev ur tältet i morse var det fan is på SAABen![]()
Tack för idag dudes, kanonsköj![]()

#31 DAMP räjZing gick i mål på 6:e plats i dagens REC på Knudan
Det tar på krafterna att åka bergodalbana, det ska gudarna veta. Trött, krum och stel men jävlit glad.
I wish to tänk da tiiim: Johansson, hållundan & UnderDOG

En få te å gratulera te 6 platsen,de var redigt kört pöjkar.
Hipp hurra för tema Damp !
En få te å gratulera te 6 platsen,de var redigt kört pöjkar.
Hipp hurra för tema Damp !
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |