Bankörning & RR

Har du köpt Dennis hoj? I så fall grattis till ett bra köp!

Yes!

Johansson: Det är tänkt så iallafall:tummenupp

Tänkte åka mot Falkenberg imorn vid 15.20-15.30-tiden. Någon som vill hänga på. Tänkte köra i lagom tempo = lagligt + moms ungefär.

Yes!

Johansson: Det är tänkt så iallafall:tummenupp

Tänkte åka mot Falkenberg imorn vid 15.20-15.30-tiden. Någon som vill hänga på. Tänkte köra i lagom tempo = lagligt + moms ungefär.

Vi syns där nere, jag åker bil+släp :tummenupp

Vilken härlig kväll det var idag på falken, känner mig alldeles lycklig och längtar efter nästa tillfälle att få trycka ner hojen i en kuperad kurva. Tyvärr dröjer det nog till nästa år innan man kan få köra där igen. Om någon har tagit lite kort så lägg gärna upp dem.

Vilken härlig kväll det var idag på falken, känner mig alldeles lycklig och längtar efter nästa tillfälle att få trycka ner hojen i en kuperad kurva. Tyvärr dröjer det nog till nästa år innan man kan få köra där igen. Om någon har tagit lite kort så lägg gärna upp dem.

Tråkigt bara att det vart så många vurpor. Hoppas alla mår bra. Tråkigt att det blev så lite körtid bara.

Känner att jag börjar bli kompis med R6:an:) Längtar tills på lördag:tummenupp

Hoppas också på bilder..

Riktigt fin körning i går 2 hela och ett lite kortare pass.

Mycket nöjd.

Samt att jag kom ner på 51 tider så nu är jag även anmäld till Racet på Falken.

/Oskar

nån som har en plats i licensgruppen till anderstorp på lördag att sälja får gärna ringa mig på 0731535603 eller skicka ett pm.
/Stefan

2 minutersmannen

Efter att jobbat på att komma under 2 minuter på torpet tidigare under säsongen. Klippte han till med 1,59 och senare under dagen 1,55 tid.
J-Ä bra jobbat. Snyggt kört Förgöraren :tummenupp Med samma utvecling nästa år :) vart skall det sluta.

Blev nog min sista bankörning för i år. Får ladda för nästa år.

J-A

Jäziken vad roligt det var på torpet :banana
Tidigare ville jag lacka om min hoj, men nu känner jag sådan vördnad och respekct för att den att jag att accepterar den för vad den är... visst är det fint

Grattis förgöraren :tummenupp

Last edited:
Efter att jobbat på att komma under 2 minuter på torpet tidigare under säsongen. Klippte han till med 1,59 och senare under dagen 1,55 tid.
J-Ä bra jobbat. Snyggt kört Förgöraren :tummenupp Med samma utvecling nästa år :) vart skall det sluta.

Blev nog min sista bankörning för i år. Får ladda för nästa år.

J-A

:) Tackar ... tyckte det var kanon idag ... tror det syntes på mitt depåflin:D

... nästa års mål får la bli att ha dig i sikte hela tiden då i alla fall:D ...

Jag har funderat på om jag även kan bli snabbare genom att köpa en MotoGP-stol av dig ... har du några dokumenterade fall av sådan utveckling:confused: ... i så fall är ju köpet i princip klart:D

... enda tråkiga idag är att man inser, som du säger, att säsongen går mot sitt slut ... när jag klev ur tältet i morse var det fan is på SAABen:rolleyes:

Tack för idag dudes, kanonsköj:tummenupp

Bifogat

• IMG_0009_mini_is.jpg
    IMG_0009_mini_is.jpg
    73.7 KB · Visningar: 57
:) Tackar ... tyckte det var kanon idag ... tror det syntes på mitt depåflin:D

... nästa års mål får la bli att ha dig i sikte hela tiden då i alla fall:D ...

Jag har funderat på om jag även kan bli snabbare genom att köpa en MotoGP-stol av dig ... har du några dokumenterade fall av sådan utveckling:confused: ... i så fall är ju köpet i princip klart:D

... enda tråkiga idag är att man inser, som du säger, att säsongen går mot sitt slut ... när jag klev ur tältet i morse var det fan is på SAABen:rolleyes:

Tack för idag dudes, kanonsköj:tummenupp

MotoGP stolar finns på lager bara att komma förbi. Perfa att kolla banlayouter och spela spel mm i. Det är alltid rätt känsla i de produlterna. ( Reklamvarning ) har lite andra prylar som kanske kan vara av intresse oxå.

Seeyaa

Jah jah jah

#31 DAMP räjZing gick i mål på 6:e plats i dagens REC på Knudan :banana
Det tar på krafterna att åka bergodalbana, det ska gudarna veta. Trött, krum och stel men jävlit glad.
I wish to tänk da tiiim: Johansson, hållundan & UnderDOG

#31 DAMP räjZing gick i mål på 6:e plats i dagens REC på Knudan :banana
Det tar på krafterna att åka bergodalbana, det ska gudarna veta. Trött, krum och stel men jävlit glad.
I wish to tänk da tiiim: Johansson, hållundan & UnderDOG

jah jah jah, nästa säsong blir det fullspons och en tysenkubikare :D , eller ska vi slå till med en pallplats på torpet i december eller när det nu var :gnissla

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla