Det blir inget gälleråsen för mig, jag ska erf:a på knutstorp samma helg. Jag ska besegra den banjäveln![]()
Ok!
jag ska till gälleråsen i alla fall. Ska pressa minst 1 sec till på mitt pb.
Sedan blir det falken!!!!!!! om jag kvalar in =(
/Oskar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blir inget gälleråsen för mig, jag ska erf:a på knutstorp samma helg. Jag ska besegra den banjäveln![]()
Tjena,
Är det någon från Gbg trakten som skall till Anderstorp nästa helg 1/9? Jag tänkte ta hojen ner, så det vore sköj med racing sällskapHör av er om någon vill stå på
![]()
/Ceke
Jodå, jag och frugan skall dit. Och jag tror Förgöraren skall dit också. Men vet inte om vi åker på fredag kväll eller lördag morgon. Återkommer...
/P
Jodå, jag och frugan skall dit. Och jag tror Förgöraren skall dit också. Men vet inte om vi åker på fredag kväll eller lördag morgon. Återkommer...
/P
Jag och kompisen ska dit också. Troligen delar vi dock på ett släp. Så vi kör i sakta mak![]()
Någon som ska upp till Linköping för licenskurs på tisdag?
Köra på Falkenberg på onsdag?
Blir en hektisk vecka![]()
Oi oi oi! Är det körning på söndag oxå (eller har du blandat ihop veckodagarna)??Jag ska med till falken på onsdag. Seden om någon har en plats över till torpet på söndag så köper jag gärna den!
Syns på onsdag!
/Oskar
Köpt mig en banhoj nu också passande nogJobbarkollegans R6 -03:a. Gött är det!
![]()
Oi oi oi! Är det körning på söndag oxå (eller har du blandat ihop veckodagarna)??
Köpt mig en banhoj nu också passande nogJobbarkollegans R6 -03:a. Gött är det!
![]()
... Har du köpt Dennis hoj? I så fall grattis till ett bra köp!
Köpt mig en banhoj nu också passande nogJobbarkollegans R6 -03:a. Gött är det!
![]()
Grattis, så det blir rejs nästa säsong?
Ska dennis sluta åka? Eller ska han byta upp sig?

Kan jag ta min banhoj ner och köra i gatgruppen?![]()
-07 R6 på bana.
Infört:2007-08-27
Testkörning MC Onsdagen den 29 aug.
Gathojar + licens åkare
17.00-20.00
Obs!! sista för säsongen.
Kan jag ta min banhoj ner och köra i gatgruppen?![]()
precis som beam skriver med undantag för Föråkare annars är det reggat och besiktat fordon som gäller i gatgruppen
i licens utlöst licens för 2007 allså inga amatör licenser lr engångs licens
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |