Förgöraren
Inte som Du!
Jag verkar kunna komma loss från jobbet så jag ska nog dit.![]()
Såg inte dig där idag, var du där eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag verkar kunna komma loss från jobbet så jag ska nog dit.![]()

Såg inte dig där idag, var du där eller?

Ja, det var nice att få prova 1000-kubikaren på torpet. Först nu börjar man förstå vad man ska ha alla hästar till...
Grymt lite folk också, man hade ju banan för sig själv. Slängde på kompaktkameran och filmade några lugna varv (det går ju inte att komma ner alls med hjälmen med en stor kameraklump på tanken).
Här är ett touringvarv i gatgruppen: (Obs: mycket dålig bild/ljudkvalitet, en Ixus 40 är väl inte grymmaste kameran att filma med...) http://www.youtube.com/watch?v=6_juzO7R_c0
Ja, det var nice att få prova 1000-kubikaren på torpet. Först nu börjar man förstå vad man ska ha alla hästar till...
Grymt lite folk också, man hade ju banan för sig själv. Slängde på kompaktkameran och filmade några lugna varv (det går ju inte att komma ner alls med hjälmen med en stor kameraklump på tanken).
Här är ett touringvarv i gatgruppen: (Obs: mycket dålig bild/ljudkvalitet, en Ixus 40 är väl inte grymmaste kameran att filma med...) http://www.youtube.com/watch?v=6_juzO7R_c0
Har dom startat nån tävlingsklass för bara Er6r???
Nej, men du kan köra med din Er6:a i SP-klassen.
Tillåta hojar
250cc 2-takt
400cc 4-takt (4 cylindrig)
650cc 4-takt (2 cylindrig)
Vanligaste hojen i klassen är Aprilia RS250, men det finns även någon Suzuki RGV250 och en SV650.
okej thanx![]()
Här är ett touringvarv i gatgruppen: (Obs: mycket dålig bild/ljudkvalitet, en Ixus 40 är väl inte grymmaste kameran att filma med...) http://www.youtube.com/watch?v=6_juzO7R_c0
Touringvarv å touringvarv... jag får det till att du ligger under 1.48
Jo, men det känns touring när man inte kan få ner huvet bakom kåpglaset pga kameran. Speciellt på Anderstorp.
Noterade tyvärr detta:
http://www.smp.se/article/834865_101-0-0-0
![]()
![]()
Ni som var där i torsdags, såg ni vad som hände eller?
\m/
Noterade tyvärr detta:
http://www.smp.se/article/834865_101-0-0-0
![]()
![]()
Ni som var där i torsdags, såg ni vad som hände eller?
\m/
Japp då var det dags för andra tävlingen![]()
Lite nervös nu, lär vara lite mer nervös på lördag.
Jag rapporterar hem och berättar hur det går för oss från Götet![]()
Japp då var det dags för andra tävlingen![]()
Lite nervös nu, lär vara lite mer nervös på lördag.
Jag rapporterar hem och berättar hur det går för oss från Götet![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |