HaHaHa. och det är det han gör bäst....
Självklart gör ja det. Jag är bäst på att köra oavsett vad det är. Släpp det där med eduro och köp dig en riktig barnvagn så skall vi rejsa lite
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HaHaHa. och det är det han gör bäst....
Självklart gör ja det. Jag är bäst på att köra oavsett vad det är. Släpp det där med eduro och köp dig en riktig barnvagn så skall vi rejsa lite![]()
Jaha då var det färdigkört för ett tag.
Var iväg och körde grus istället för asfalt.
Landade lite dumt på ett hopp och har nu brutit båtbenet![]()
Bara att ta nya tag sen.
Kör du med ba(r)nkörda däck eller ? Äh den va dålig![]()

Ja den var dålig, på riktigt
Självklart kör jag med nya. Än så länge är det mönstrade, men när jag har köpt ett set extrafälgar så skall det inhandlas ett set slicks och ett set regndäck![]()
Anderstorp 17-20
Vilka skall ner ? Skall enligt väderprognos bli hyffsat.
//J-A
Anderstorp 17-20
Vilka skall ner ? Skall enligt väderprognos bli hyffsat.
//J-A

Hoppas att det blir torrt så att man kan ladda lite![]()
Nu tar du det vackert med det fina skinnstället.
Ha det så skoj![]()
Fan va kul det var att köra hoj efter 8 mån uppehåll![]()
Hörde du var där och körde, blev det bombtider?![]()
Har du några planer på att återuppta raceandet?
Vem känner för att köra Honda på falkenberg på söndag licens utagen är ett krav plus att du borde ha lagt några varv där
pris pratar vi över PM men halva kostnadern minst i af
ERF REC, seså ta dig nu i kragen och kör med gottis![]()

Han har redan testan erf på falken![]()
Vi körde där förra året och jag tror inte han gör om det hehe![]()
Var det då kedjan gick av?
Näpp det gjorde den på Anderstorp på premiären.
Men det är sjukt jobbigt med erf på falken.
Dessutom så var vår tredje förare magsjuk så jag och Danne fick köra större delen själva och det var lite tröttsamt.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |