Bankörning & RR

Jaha då var det färdigkört för ett tag.
Var iväg och körde grus istället för asfalt.
Landade lite dumt på ett hopp och har nu brutit båtbenet :huvet

Bara att ta nya tag sen.

Allvarligt du måste va stans nya klot kung nu :va

Va det på Falkenberg det hände lr vad?

Själv sticker jag och magnus ner på onsdag till Anderstorp och piskar upp min honda lite om vädret blir bra
 
Ja den var dålig, på riktigt ;)

Självklart kör jag med nya. Än så länge är det mönstrade, men när jag har köpt ett set extrafälgar så skall det inhandlas ett set slicks och ett set regndäck :lol

och jag har självklart tagit kontakt med SSR om att få kitta den med Bitubo fjädring runtom :D
 
Bankörning 31 maj

Anderstorp 17-20

Vilka skall ner ? Skall enligt väderprognos bli hyffsat.






//J-A
 
Anderstorp 17-20

Vilka skall ner ? Skall enligt väderprognos bli hyffsat.






//J-A

jag och magnus åker ner och delar på min Honda han lr jag kör väl föråkare i gatgruppen

hoppas på uppehåll så man slipper byta däck dessvärre så har jag fjorårs kåporna på det är lite surt men hinner inte byta
 
Jahopp då var pengen inbetald till ERF (rec) på falken. Ska bli kul att få köra lite. Vi är 2 som kör :D Jag kommer väl kräkas av utmattning hehe.

Hoppas man får upp lite fart (har bara cruisat med gathoj utan tidstagning på falken). Bra träning inför sprintracet senare i sommar :tummenupp

Fan va kul det var att köra hoj efter 8 mån uppehåll :)

Hörde du var där och körde, blev det bombtider? :)

Har du några planer på att återuppta raceandet?
 
Last edited:
Vem känner för att köra Honda på falkenberg på söndag licens utagen är ett krav plus att du borde ha lagt några varv där

pris pratar vi över PM men halva kostnadern minst i af
 
Näpp det gjorde den på Anderstorp på premiären.
Men det är sjukt jobbigt med erf på falken.
Dessutom så var vår tredje förare magsjuk så jag och Danne fick köra större delen själva och det var lite tröttsamt.

Klarade ni er utan att behöva byta bakdäcket?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top