Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vem ska du var depååt?
Min depåkanske behöver uppbackning, vad tar du i hyra
![]()
Åt en jobbkollega är det tänkt. Får se hur det blir bara. Hoppas på att ta licens dagarna innan ert rejs. Blir det ingen licens kanske jag inte åker upp.
Jag tar betalt i natura![]()
när e nästa "allmänna" bankörningen på falkenberg?
Från hemsidan
30/5 MC LICENS 17.00-20.00
8/6 MC LICENS 09.00-17.00 enl. tidschema
inför ERF TÄVLINGEN
20/6 MC GATHOJAR 17.00-20.00
4/7 MC GAT/LICENS 17.00-20.00
18/7 MC GAT/LICENS 17.00-20.00
25/7 MC LICENS 17.00-20.00
1/8 MC GATHOJAR 17.00-20.00
15/8 MC/BIL LICENS 17.00-20.00
29/8 MC GAT/LICENS 17.00-20.00
21/9 MC Test inför SO/SM 09.00-17.00 enl tidschema.
26/9 MC LICENS KLUBBRACE 16.00-19.00 OBS!! Tiden
anmälan sker till kansliet, endast för licensåkare.
För tider i oktober
hemsidan: www.falkenbergsmotorklubb.nu
20/6
verkar det bli för gatåkare
LMS är en av dom billigare licenskurserna vad jag vet,
tänk sen på att du måste vara medlem i en klubb om du ska få ut din licens.
Nu gör jag lite reklam här men om du blir medlem i KMK nu så kan du hänga med till Kinnekulle på måndag/28/5 och köra kostar 300kr + medlemsavgiften.
Jag hoppas att din jobbkollega vet hur du tar betalt![]()
Hur är det med el på falkenberg på träningarna, får man slåss om den eller räcker den till alla?
Hur långa och många pass brukar det bli för licensgrupen?
Är med i Peugeot Sport Club som är SBF-ansluten. Dessutom medlem i SMC. Det ska ju räcka med en SBF-ansluten klubb.
Mycket möjligt att man går med i den klubben sen också..
Lycka till![]()
Va faan simon.
Vem skall jag smiska grus med nu då?
Krya på dig![]()
Va faan simon.
Vem skall jag smiska grus med nu då?
Krya på dig![]()

Du skall ju köra BMX![]()
)Va faan simon.
Vem skall jag smiska grus med nu då?
Krya på dig![]()
Jaha då var det färdigkört för ett tag.
Var iväg och körde grus istället för asfalt.
Landade lite dumt på ett hopp och har nu brutit båtbenet![]()
Bara att ta nya tag sen.
Va faan simon.
Vem skall jag smiska grus med nu då?
Krya på dig![]()
Fast Magnus, du kör ju barnvagn...![]()
Var smiskar ni grus ngnstans?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |