Bankörning/Roadracing

Ska du bo i Linköping eller? Har tänkt att kör på tisdag om det är väder.

Jo det är ju så att jag bor i linköping.
Kan tyvärr inte erbjuda några boplatser under helgen då fredagskvällen är uppbokad och jag kommer vistas i katrineholm under lördagskväll därav kortare medverkan på lördagen.

Sviestad RR-SM
En som trotsade vädret:yoparty,,,,,,,,,,, Uppehåll nästan hela dagen förutom en skur när jag passarde Norrköping.
Bra race hela dagen och det hände saker på banan också http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=277851&d=1244915960 En till sjukan med skadad axel annars klarade alla sig bra.

Hemmåt vid 6-blecket,,,,,,, ojdå där är vägen Strångsjö-Forssjö:)ja okey då det fick ju bli lite race för mig med. :)

Mycket skön dag att jobba på.
Några småskvättar regn, annars lugnt och skönt. Kan absolut tänka mig att vara en del av 'team skamkärra' igen. Hjälpte till i bandepå under loppen, så tro inte att vi satt i bilen och lökade under tiden. :D

Angående storkrachen i lördagens SBK så gick det (relativt) bra för alla inblandade. Som sagt, en till sjukan, men inget livshotande. Dock var inte ducatin brukbar efter vurpan. Den svarta r1'an som voltar på bilden ovan var än mer skrotad när vi fraktade in den till depå. Dock klarade den föraren sig utan sjukhusbesök.

Kred till West som släpade sig ner. Bu till er andra degkluttar som valde att ligga hemma och löka alternativt vara bakis. :D :D

Så där ja,,, gratis körning på tisdag (funktionärskörning med slipon) plus 3 gratiskörningar på några jobbdagar,,,,,,,,,,,,,,, fan det känns ju himla bra:)

Roadracing på bankanten, gratis mat och kaffe och bara hojar och hojsnack kan det bli bättre.

Så där ja,,, gratis körning på tisdag (funktionärskörning med slipon) plus 3 gratiskörningar på några jobbdagar,,,,,,,,,,,,,,, fan det känns ju himla bra:)

Roadracing på bankanten, gratis mat och kaffe och bara hojar och hojsnack kan det bli bättre.

Är det tejpade lyktor som gäller på tisdag?
Funderade på det eftersom det är under träningstid och inte 'vanlig' gatkörning.
Backspeglarna skall väl väck i vilket fall...

Är det tejpade lyktor som gäller på tisdag?
Funderade på det eftersom det är under träningstid och inte 'vanlig' gatkörning.
Backspeglarna skall väl väck i vilket fall...

Jag tror inte du behöver göra nått,, om jag nu jämför med körningen på Mantorp.

mummlllmlmlmummgruff...

Någon som känner nån som vill jobba åt mig istället? Hatar skiftarbete ibland...

Någon här som skall på licenskurs 16-17/7?
Eller kanske ner och köra på kvällen 16:e?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka