Bankörning Kinnekulle Ring fredag 28 Juli - Actionpics

fan riktigt nice bilder! Du har ingen på mig då? en blå race R6 med blå/vitt/rött skinnställ!

Vad är det som försiggår här då :hihi
0151.jpg

HanneZ skrev:
2344531 Vad är det som försiggår här då :hihi

Det ser ut som om pojken med träbenet frågar flickan något.
Hon fnittrar förtjust och säger som det är.

- Ja, hon kör sporthoj och är verkligen över tjygo.

Men! Hur kom hon dit, körde hon dit? Kanske är det så, är det måhända den svarta Hondan i bakgrunden som är hennes stålhäst?

//A.

Bifogat

• 0151.jpg
    0151.jpg
    48.1 KB · Visningar: 66
Bilder Kinnekulle Ring 28 Juli finns nu Online

Nu ligger alla bilder från Kinnekulle Ring 28 Juli uppe på www.actionpics.se under "gallery".
Fotograf är Simon Hjort.

För beställning av bilder går det bra att använda instruktionerna på Actionpics webben eller kontakta fotografen själv direkt här på forumet, nickname badtoy :tummenupp

Mvh
Actionpics

Hmmm..skulle vilja beställa bild/er, men hittar inga i albumet fast det finns en bild på mig i denna tråden?!:va

Är alla bilder lika "bra" som exempelbilderna här i tråden? Färgerna verkar sunkigare i galleriet. :va

/Linus

Tranicos skrev:
2346530 Är alla bilder lika "bra" som exempelbilderna här i tråden? Färgerna verkar sunkigare i galleriet. :va

/Linus

Bilderna i Galleriet är mkt sämre i färg och framträdande eftersom dom är i lägsta kvalité 800*600 för att inte ta upp för mkt utrymme.
Skicka gärna ett bildnamn som exempel så kan jag plocka ut bilden för att verifiera kvalitén.

Mvh
Nitrous

Filmade lite under dagen. Inget märkvärdigt alls, men det kanske är någon som känner igen sig iallafall. :)

Film

HanneZ skrev:
2339317 Jag skulle vilja ha kontakt men den person som va framme och pratade med mig om smc-väst/bkk-projektet på körningen i fredags. Jag är dålig på namn så det kommer jag inte ihåg tyvärr men skicka gärna ett pm om du läser detta. En blå R1 har jag för mig du körde.

Mvh. Hannes

Var inte där men om man kollar på bilderna så skulle ja tippa på att det är AffeR1 här på forumet!

Kanonbilder!:tummenupp Kul att man lyckades fastna några gånger (kanske betyder att man kör för långsamt:confused: )

FÖRGÖRAREN:yoparty

Slappa skrev:
2347214 Var inte där men om man kollar på bilderna så skulle ja tippa på att det är AffeR1 här på forumet!
Han är redan identifierad! Det va inte AffeR1.

Jag såg att någon hade monterat en videokamera på kutsen, den filmen vore skitball o se!

bangMC

Jag såg att någon hade monterat en videokamera på kutsen, den filmen vore skitball o se![/QUOTE]

Den filmen har jag,vet inte om det var nån mer som filmade så. Ja körde i mellangruppen. Har lite problem att få in kasetten i min dator(bra på annat) men den kommer väl så nån gång :)

HAYABUSAHENKE skrev:
2348008 Jag såg att någon hade monterat en videokamera på kutsen, den filmen vore skitball o se

Den filmen har jag,vet inte om det var nån mer som filmade så. Ja körde i mellangruppen. Har lite problem att få in kasetten i min dator(bra på annat) men den kommer väl så nån gång :)

Jag hade filmkamera framåt på min motard. MEN som sket sig för att jag inte tillräckligt med "stoppning" mellan kameran och fästet:mad:
Så det blev inget....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...