Bankörning Kinnekulle Ring fredag 28 Juli - Actionpics

HAYABUSAHENKE skrev:
2348008


Den filmen har jag,vet inte om det var nån mer som filmade så. Ja körde i mellangruppen. Har lite problem att få in kasetten i min dator(bra på annat) men den kommer väl så nån gång :)
Den vill jag se :banana
 
Last edited:
Skumt har precis snackat med "Chefen" *S* nu ska det va på g upp igen hoppas att alla bilder kommer upp nu då...

det kan ta en stund...

//Simon
 
Bilder efter bron

Hej hopp
Jag såg att det stog en kille och fotade efter startrakan direkt efter bron. Skulle vara kul att se lite kort på hur man ser ut där! Förmodligen är ögonen stora som badbollar...... Någon som har några bilder???
 
sir Urban skrev:
2342375
BadToy skrev:
2342331
DSC_6467.jpg


DSC_6469.jpg




Är de här grabbarna medlemmar här ?

/Urban
Jag har koll på var dom däringa typerna håller hus. Vill du stämma träff med dom i en mörk gränd och tala förstånd med dom eller kan jag vidarbefodra någon annan information ?
TJ
 
Bobby Orr skrev:
2349466 Hej hopp
Jag såg att det stog en kille och fotade efter startrakan direkt efter bron. Skulle vara kul att se lite kort på hur man ser ut där! Förmodligen är ögonen stora som badbollar...... Någon som har några bilder???

Då måste du mena den koola kåstomkillen:tummenupp som spatserade runt i depån (dvs. Jag), Bilderna blev inge vidare men här ligger dom iallafall. Jag filmade lite med dig.kameran oxå, slänger upp det me.

http://web.telia.com/~u21705352/

Ligger kvar en vecka sen tar jag bort det.
Soliga westcoast-hälsningar/ Per
 
Last edited:
Rundik skrev:
2351497 Då måste du mena den koola kåstomkillen:tummenupp som spatserade runt i depån (dvs. Jag), Bilderna blev inge vidare men här ligger dom iallafall. Jag filmade lite med dig.kameran oxå, slänger upp det me.

http://web.telia.com/~u21705352/

Ligger kvar en vecka sen tar jag bort det.
Soliga westcoast-hälsningar/ Per

Precis dom jag menade :tummenupp Även om nu inte bilderna var av högsta klass, så var det ändå roligt att se. Hittade mig själv lite här och där.......
Tack för titten.

/// Fredde
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top