Bandit 750

Hur går det för dig.
Ja, det går bra.
Hojen gick genom besiktningen utan problem, förutom framblinkers blinker vit istället för gul. Ingen snack om kawsaki's framgaffel eller ramen var kapad eller gsxr 1000 svingen:D
Då åkte origanal avgassystem av och V&H grenrör med micron slip-on på direkt (låter bra)
Så nu är det lackeringen och airbrushen kvar.
Fast nu vill man ut o åka iställe för plockat bort tanken.mm.
Jag ska ut nu o ta kort på "avgassystemet":D

Bifogat

• 0000.JPG
    0000.JPG
    21.3 KB · Visningar: 130
  • 111 015.jpg
    111 015.jpg
    30.1 KB · Visningar: 175
Last edited:
Fick se den live i morse vid 7 tiden när du blåste om på E4 utanför kulturmagasinet, såg mkt bra ut det lilla jag han se:) hördes gjorde den oxå:)

Fick se den live i morse vid 7 tiden när du blåste om på E4 utanför kulturmagasinet, såg mkt bra ut det lilla jag han se:) hördes gjorde den oxå:)
Tackar
Jag anta att du satt i bilen eller? (såg ingen mc)
Nu har jag fått lite färg på den iaf. Till helgen bli lite airbrush på tanken.....Sen är den färdig för denna säsong.
Ska du med på onsdagskörning? Jag måste se din live nu........

Tackar
Jag anta att du satt i bilen eller? (såg ingen mc)
Nu har jag fått lite färg på den iaf. Till helgen bli lite airbrush på tanken.....Sen är den färdig för denna säsong.
Ska du med på onsdagskörning? Jag måste se din live nu........

Japp satt i firmabilen, nä min är inte besiktigad än ska besikta den den 14maj så innan dess är det bara att vänta:(

Idag var man förbi lackerings kille som hade börjat med framskärmen.....
Tanken trodde han skulle bli klar på söndag:D

Bifogat

• front 011.jpg
    front 011.jpg
    21 KB · Visningar: 106
redan sälja ser jag... hur kommer detta sig???? inte roligt längre??? http://www.blocket.se/vi/16402980.htm?ca=17_s

Kul att se det inte bara jag som ha sten koll på allt som säljs :tummenupp

Ju, roligt är det, den är en dröm att köra..... Men nu ha jag fått för mig att provar (skjut mig inte, jag vet att det är en streetfighter forum) en KÅPHOJ:ajjabajja :ajjabajja

Men vi få se om jag for den sålt. Jag var lite ledsen faktisk när jag såg annonsen själv o ångrade det lite grann.

Airbrush lackering blev det inte heller:huvet . Killen som skulle lacka den ( som är en släktning till mig) blev så stressad att han kännde att han inte kunde göra en bra jobb...:gnissla Så nu bli det vit. (kanske lika bra det, lättare att sälja...)

Fina bilder komma snart.

Kul att se det inte bara jag som ha sten koll på allt som säljs :tummenupp

Ju, roligt är det, den är en dröm att köra..... Men nu ha jag fått för mig att provar (skjut mig inte, jag vet att det är en streetfighter forum) en KÅPHOJ:ajjabajja :ajjabajja

Men vi få se om jag for den sålt. Jag var lite ledsen faktisk när jag såg annonsen själv o ångrade det lite grann.

Airbrush lackering blev det inte heller:huvet . Killen som skulle lacka den ( som är en släktning till mig) blev så stressad att han kännde att han inte kunde göra en bra jobb...:gnissla Så nu bli det vit. (kanske lika bra det, lättare att sälja...)

Fina bilder komma snart.

ja koll måste man ju ha... självklart ska man testa på andra hojar med det vill jag oxå göra sen.. ja man ska väl inte stressa när man håller på att motivlacka.. får hoppas att den är lätt såld nu då och att du hittar något annat skoj att åka på..

Fan, va man saknar att skrivar här o tala om för alla vad som pågår i garagen.
Tänkte att jag skulle lägger upp en bild på hojen som den är idag. Avgassystem fick jag bytta efter några klagamål:D

Bifogat

• nu.jpg
    nu.jpg
    263.2 KB · Visningar: 165
Last edited:
Tänkte att jag skulle lägger upp en bild på hojen som den är idag. Avgassystem fick jag bytta efter några klagamål:D

Finns ett enkelt sätt att komma över detta problem...starta ett nytt projekt.:tummenupp

Roliga timmar!

Allt garagepill är förmodligen eller fördetmesta roligt, så ett tomrum uppstår när man till slut byggt färdigt och sedan städat färdigt, man vill påbörja något nytt. Utnyttja lärdomen men fick vid tidigare projekt. Vad var priset på Banditen?
Ha det gott, Toyman

Allt garagepill är förmodligen eller fördetmesta roligt, så ett tomrum uppstår när man till slut byggt färdigt och sedan städat färdigt, man vill påbörja något nytt. Utnyttja lärdomen men fick vid tidigare projekt. Vad var priset på Banditen?
Ha det gott, Toyman

Nu när hösten är på väg o garagelivet är mer lockande än att köra, så finns det mycket idea som man vill genomföra.
Men som vanligt så ha man inte råd till både Thailandsrese och ett nytt projekt.
Undre om resten av familjen skulle bli lika glad som jag när jag komma hem med en krockad Busa?:D

"Vad var priset på Banditen?"

Satt ut den för 39,000 och hade en kille som skulle köpa den men i sista sekond så ångrade jag mig o fick ringa upp killen o förklara att jag skulle behåller den... Kände mig lite dum:clown

Schysst bygge!

Jag har en ungefär likadan bandit fast en 600, som jag har planer på att bygga om till streetfighter över vintern. nu har jag ju sett att de går å göra lite häftiga ändringar på dom! ser ut som din hoj blir grymt bra!:tummenupp

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back