Chunky Monkey
London's calling
Han har jobbat på bra. allt ser bra ut mannen.
vi ses till sommaren.
Jajamen, och du som gillar flames kommer säkert att gillar nya lackeringen.......
lätt den snyggaste bandit jag sett![]()
Tack..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han har jobbat på bra. allt ser bra ut mannen.
vi ses till sommaren.
lätt den snyggaste bandit jag sett![]()
Ja, det går bra.Hur går det för dig.
Bra jobbat! Ser ju shysst ut, verkar finnas många kreativa grabbar som bygger uppe i Sundsvall!
TackarFick se den live i morse vid 7 tiden när du blåste om på E4 utanför kulturmagasinet, såg mkt bra ut det lilla jag han sehördes gjorde den oxå
![]()
Tackar
Jag anta att du satt i bilen eller? (såg ingen mc)
Nu har jag fått lite färg på den iaf. Till helgen bli lite airbrush på tanken.....Sen är den färdig för denna säsong.
Ska du med på onsdagskörning? Jag måste se din live nu........
redan sälja ser jag... hur kommer detta sig???? inte roligt längre??? http://www.blocket.se/vi/16402980.htm?ca=17_s
. Killen som skulle lacka den ( som är en släktning till mig) blev så stressad att han kännde att han inte kunde göra en bra jobb...
Så nu bli det vit. (kanske lika bra det, lättare att sälja...)Kul att se det inte bara jag som ha sten koll på allt som säljs![]()
Ju, roligt är det, den är en dröm att köra..... Men nu ha jag fått för mig att provar (skjut mig inte, jag vet att det är en streetfighter forum) en KÅPHOJ![]()
![]()
Men vi få se om jag for den sålt. Jag var lite ledsen faktisk när jag såg annonsen själv o ångrade det lite grann.
Airbrush lackering blev det inte heller. Killen som skulle lacka den ( som är en släktning till mig) blev så stressad att han kännde att han inte kunde göra en bra jobb...
Så nu bli det vit. (kanske lika bra det, lättare att sälja...)
Fina bilder komma snart.
Fan, va man saknar att skrivar här o tala om för alla vad som pågår i garagen.
Tänkte att jag skulle lägger upp en bild på hojen som den är idag. Avgassystem fick jag bytta efter några klagamål![]()
Fan, va man saknar att skrivar här o tala om för alla vad som pågår i garagen.
Tänkte att jag skulle lägger upp en bild på hojen som den är idag. Avgassystem fick jag bytta efter några klagamål![]()
Allt garagepill är förmodligen eller fördetmesta roligt, så ett tomrum uppstår när man till slut byggt färdigt och sedan städat färdigt, man vill påbörja något nytt. Utnyttja lärdomen men fick vid tidigare projekt. Vad var priset på Banditen?
Ha det gott, Toyman

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |