almost_famous
Adrenaline Mc/Mcbudet Sthlm
TACKAR!!Riktigt snygg hoj hörrö du!!! Var fick du tag i mag-spoilern? Den var ashäftig!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TACKAR!!Riktigt snygg hoj hörrö du!!! Var fick du tag i mag-spoilern? Den var ashäftig!!
du kan köpa min kåpa, då jag har plockat av min..
ingen som har ett par kortade dogbone liggandes??? som lilla jag kan få köpa..
eller e det fler som vill ha om vi blir ett par stycken kan jag fixa men kostar för mycket att bara göra ett par..
Skicka bild o pris...![]()
mycket nice!tröttnade på min kåpa jag haft i över 3 år typ! så drog dit ett "Renthal" styre ,,rev kåpan ,,förutom lyktan tills man hittar nån cool kåpa/lampa.. fan så mycket roligare att åka bakhjul nu!!
vad tycks?
min e en 02a.. går kanske inte.
hmm nä jag vet inte alls hur passfomen har förändrats, va e de för färg på den föresten. kanske någon kunnig banditbyggare här som kan svara på om en 02as kåpa passar till en 06?
Hej alla banditägare!Angående att köpa kortare hundben så är det ju väldans billigt att skicka efter från ebay.co. Exempelvis http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Bandit...ryZ10534QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Inklusive frakt till sverige 200-220 kronor.
Jag har bekanta som köpt därifrån och det gick tokfort att få hem dom.
Så, det jag undrar är. Om jag beställer grejjerna på nätet, är det ngn som vet vad det kostar att sätta fast dem? Är inte så händig redan att jag byter sånt, så jag söker tips!
Tack på förhand!![]()
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |