DaPirate
Gudomlig sporthojare
Har en Bandit 1200-05 som går lite ryckigt på låga varv i lägre hastigheter typ 30-40km/h, hojen går kanonbra i övrigt. Tänkte att kedjan började göra sitt, original drivpaket och hojen har gått 2000 så jag monterade nytt drivpaket, problemet kvarstod, satte in nya tändstift, problemet kvarstod. De gamla stiften såg bra ut. När hojen går ryckigt så påverkas inte motorvarvet, hojen går även fint på tomgång och den har ett slipon på. Har haft original på men enbart kort sträcka till besiktningen, osäker på om det vart bättre eller inte.
Finns såklart massor att kontrollera, riva förgasarna och göra rent, ändra på förgasarinställningar, kolla ventilspel och diverse eldelar och annat skoj men innan jag river ner hojen i molekyler så vill jag kolla med er, tips och trix mottages hjärtligt!
Finns såklart massor att kontrollera, riva förgasarna och göra rent, ändra på förgasarinställningar, kolla ventilspel och diverse eldelar och annat skoj men innan jag river ner hojen i molekyler så vill jag kolla med er, tips och trix mottages hjärtligt!