Bandagen på Gotlandring

#Olsson#: Det är lugnt, tog ett par dagar, blev lite stressad av att se dig komma farande med full broms i ett helt omöjligt spårval. Du var inte ensam om att prova omkörningar som inte blev så lyckade, bl.a. så lyckades en instruktör pressa av en annan förare från banan! :hihi

Dagens hjälte var i alla fall Campar! Hawaii-skjortan körde som fan! :rock Jävlar vad han gasade, blev passerad i back-vänstern två gånger på yttern innan jag lyckades få honom att byta till snabba gruppen. Tro inte på fan att han körde lika fort där, fråga Tjoffe. :rofl

Körde ni hela bansträckningen (3.XX km)? Vi körde bara 1.3km eller vad det nu var förra veckan.
Hoppas ni hade lika kul som vi hade! :tuttar

Vi körde hela nordslingan på 3,2 km eller vad det nu var. Andra halvan hade inte fått det översta lagret av asfalt ännu men var fullt körbar. :tummenupp

Penguin skrev:
Vi körde hela nordslingan på 3,2 km eller vad det nu var. Andra halvan hade inte fått det översta lagret av asfalt ännu men var fullt körbar. :tummenupp
Snyggt verktygsfodral du har där som avatar.

Damn skoj bana. Grymt bra varierad. Precis som vädret.
Ett lager asfalt till på nya delen, en depå och avståndsskyltar i slutet på rakan så hade det varit ännu bättre.

:tummenupp Klockrent! Tack Liwa1 Som har gjort ett kanon jobb. Samt alla ni andra, både instruktörer och " vanliga rejsare", skit skoj. Ser fram emot ytterliggare en körning. TACK! :tummenupp

Har slängt upp lite bilder från våran kompaktkamera. Avståndet mellan kameran och banan är lite väl långt, men va fan nått blev det i allafall.

Kommer troligen flera när proffsfotografen kommer hem från Gotland, svinpälsen stannade för körning på banan två gånger till denna vecka. :gnissla

Gotlandring-2004

tomcool skrev:
Har slängt upp lite bilder från våran kompaktkamera. Avståndet mellan kameran och banan är lite väl långt, men va fan nått blev det i allafall.

Kommer troligen flera när proffsfotografen kommer hem från Gotland, svinpälsen stannade för körning på banan två gånger till denna vecka. :gnissla

Gotlandring-2004

Äntligen fick jag vara med på bild :tungan

Jag får också passa på att tacka Liwa1 & Nitrous för en riktigt kul bandag!
Det var första riktiga banåkningen för mig, och har helt klart gett mersmak!
:tummenupp

Hallå
ser att ni haft kul, men hur är banan?
på nånn bild ser det väldigt ojämn ut,,,
beskriv gärna mer, typ avåkningzoner, blåste det ut kalk damm?
allmänt, verkar det kunna bli en bra tävlingbana??

R2 skrev:
Hallå
ser att ni haft kul, men hur är banan?
på nånn bild ser det väldigt ojämn ut,,,
beskriv gärna mer, typ avåkningzoner, blåste det ut kalk damm?
allmänt, verkar det kunna bli en bra tävlingbana??
1 Ja bara bra
2 nej inte märkbart
3 ja det blir en skitbra tävlingsbana

Back