Bandagar på Rudskogen i Norge

Kul att höra att folk gillar banan. Har själv befunnit mig tresiffriga mil från Rudskogen och då inte kunnat fota någon av dagarna. Det har sugit =(
 
Nu är den sista bandagen bokad! för i år..söndag den 16/8 alla sammlas kl 12.30 vid grindarna, där grusvägen börjar, sen kör vi fram till kl 18.00 kosnad: 800kr är även NM i gokart denna dag på gokartbanan, så massa folk på plats.. =) ENDAST förbokning denna dagskörning! anmälan på: www.racedays.se
 
Nu ligger foton från 4/8 uppe på sidan tagna av racedays, verkar vara många som vill köra den 16/8 så anmäl er i tid om ni vill ha en plass, /racedays/
 
Vädret ser fint ut idag.. för er som vill köra på rudskogen idag, är det bara att komma upp, köra in till pitlane,sätt in pengarna og ta med kvittering lr betala på plats
 
Vädret ser fint ut idag.. för er som vill köra på rudskogen idag, är det bara att komma upp, köra in till pitlane,sätt in pengarna og ta med kvittering lr betala på plats

Ska bli kul som fan och köra idag, hoppas att det blir uppehåll bara.. Såg inte så himla bra ut enligt prognosen tyvärr :gnissla
Var det inte samling vid grinden som gällde ??
 
Ska bli kul som fan och köra idag, hoppas att det blir uppehåll bara.. Såg inte så himla bra ut enligt prognosen tyvärr :gnissla
Var det inte samling vid grinden som gällde ??

hej, det skall visst gå att köra in men vet inte hur det är med parkering tyvärr för bil ända inne, vi få se hur d ser ut på plats, sol i std nu :tummenupp
 
Ok, det märks väl när vi kommer dit.
Här i Åmål är det växlande molnighet och har regnat, ganska kallt. Det är ju bra att det kommer blåsa en del, banan torkar ju upp snabbt bara det inte regnar mer.
Vi ses om några timmar :tummenupp
 
Tack Mattias och ni andra i Racedays-teamet för en toppendag :tummenupp
Hoppas verkligen att det blir körningar med er nästa år också, bra arrangemang :)

Tack !
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top