Bandagar med Racedays.se på Rudskogen

hej där.. ett bra allternativ är nog att boka en liten stuga på tex. strömstads kamping (billigt) ca 40 min från banan lr vandrar hem finns ju åxå.. /mattias

Då var det bokat och klart för årets körningar med Racedays.se =) Det blir grymt som vanligt

Nu är det bara en vecka kvar till första bandagen, börjar fylla på med platser men finns platser kvar. Så skynda er att få en plats /racedays/

Låter fint =).
Hoppas det blir lite folk så man kan stå och tjöta lite mellan racen.

Föresten Mattias.
Har dem byggt klart depån nu?

Och till er andra.

Ta med Vatten eller annan dryck samt något att tugga på.
Det finns en kiosk vid gamla depån men vad jag minns från förra året så stängde den ganska tidigt samt de tar friskt betalt så har du möjlighet så tar du med eget i ryggan.

Kör du motorcykel så har du fri väg genom tullen så enklast kör du igenom Auto-pass för att slippa kö.
Med bil så kostar det 23 SEK och kan betalas med kontanter eller kort.
Skulle du av misstag köra igenom Autopass med bil så kommer fordonet bli fotograferat och du får en räkning på 300 NOK hemskickad.
Detta kan du dock hindra genom att betala ordinarie tullkostnad (Inom 3 dagar) till

Kontonummer 7050 06 31374
Merk betalingen med bilnummer, dato og klokkeslett.

Det verkar som el är en bristvara i depån? Kan någon säga hur det ligger till?

I fjol körde några med däckvärmare, men allt var ju lite hopplock runt banan då inte allt var färdigt, ström löser sig! annars vid gammla depon, börjar fylla på i grupperna nu och en vecka kvar, så skynda att få er en plats /racedays

Har inte fått nån bekräftelse på anmälan men antar att det bara är o dyka upp då?

Inget som strulat än, hojen är flong ny och jag har endast kört gata hittills med den.

Jon hjälpte mig med förr förra hojen när den var ny och det blev efter hans justeringar som en helt annan hoj:)

Förhoppning är samma effekt på nuvarande:)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman