Bandagar med Racedays.se på Rudskogen

När är sista bokningsdagen? och kan man pynta på plats annars?

Sitter o funderar hur jag skall göra: vandrarhem, köra hela vägen eller skippa (verkar regna).

tjenare.. gör betalningen nu så är saken klar.. glöm inte ett mejl med dina uppgifter, Kommer att vara fotograf på plats, så alla skall komma på bild :tummenupp

Sant det.. och kanon väder enligt yr.no och platser kvar för er som vill köra, anmälan via sidan /racedays

Jon kommer att vara på plats idag å justera fjädring för er som vill ha hjälp med detta, ni som ännu inte anmält er kan sätta in dom nu och ta med kvitto upp /racedays/

Grymt! Jag ska snacka med honom och se vad vi kan göra med min hoj...
Tror verkligen att man måste skruva lite här och där på dämparna, men som glad amatör så har man ju ingen aning om vad som måste göras.
Hoppas våran betalning har kommit fram, betalade igår. 3 pers.
/Martin.

Grymt! Jag ska snacka med honom och se vad vi kan göra med min hoj...
Tror verkligen att man måste skruva lite här och där på dämparna, men som glad amatör så har man ju ingen aning om vad som måste göras.
Hoppas våran betalning har kommit fram, betalade igår. 3 pers.
/Martin.

Det kommer säkert göra under =)

Skruvar lite själv på mina och det är klar skillnad, dock ska även jag haffa Jon =D

TACK!!!! :tummenupp För en helt fantastisk bankväll! :yoparty Så GLAD att jag körde genom hällregn o blöta för att uppleva en oförglömlig HOJ-upplevelse! Underbar bana o underbara människor som anordnar o håller i arrangemanget! Stor heder åt er HOJ-entusiaster! :krama Häng på nu alla HOJ-tokiga o stötta gänget, genom att åka till deras bandagar, annars kanske de blir inställda på livstid - o det är SKIT! :( Trevlig lördagskväll på Er! :rock :fyllisar

Tackar för en sjukt kul dag jag också! Synd att det inte var fler körningar med er i år...

Kan bara hålla med, en riktig kanon dag, de var värt att åka i ur och skur för att köra med er. Såg att de var nån som tog lite bilder, någon som vet var man kan se dem ? :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT