Bandagar 2013 med Actionpics

Tack alla för dag 1 på Mantorp Park

Tack alla för dag ett på Mantorp Park, imorgon kör vi dag två lika bra!
Och självklart med lika strålande väder som idag :tummenupp

942870_603919142952229_392506668_n.jpg

Tack alla fantastiskt härliga deltagare, resurser och instruktörer för två fantastiska dagar på Mantorp Park.

Bilder tagna av Jenny Hald "Effektfoto.se" kommer inom kort och meddelas här och på facebook. Gilla Effektfoto på Facebook så missar du inte bilder på just Dig :)

Tillsvidare, tack återigen för två såna här bra dagar som bilden tagen av Effektfoto visar :tummenupp

600968_235561666568873_1144208607_n.jpg

Next Stop Gotland Ring!

//Marcus & Lillan

Grymt arrangemang igen med bra flyt!

Jäkligt smidigt med transpondertidtagningen må jag säga, eloge till tidtagningsgubben! Följer han med till kalkön?

\m/

Grymt arrangemang igen med bra flyt!

Jäkligt smidigt med transpondertidtagningen må jag säga, eloge till tidtagningsgubben! Följer han med till kalkön?

\m/

Tack :) Det är så synd att man inte hann prata med alla, hade viljat haft mycket mer tid över att prata med dig och många andra. Men det blev full fokus på att få allt att rulla på bästa sätt och jag tror vi lyckdes rätt bra :tummenupp
Din hoj är iallafall skitsnygg, såg den på banan och tänker titta närmare på Gotland.

Göran som sköter tidtagningen är verkligen grym, han har örnkoll och brukar lösa det mesta. Dessvärre till Gotland så har han inte lyckats klona sig. Det är biltävlingar och mc-tävlingar vid tidpunkten för Gotland Ring så i år är det enda banan och tillfället som vi inte har någon transponderservice. Sen är det tyvärr dåligt anpassat på Gotland för tidtagningen. Slingan är högst bristfällig, vi skarvade den förra året för den var AV och det visste inte ens banägaren. Det finns ingen bra plats för tidtagning att skötas från. Göran löste det med maströr och en jävla massa kabel och sin husbil. Fungerade men inte någon optimal lösning :(
Man får förlita sig på Laptimers i år :tummenupp

Gött och se dig Mårten och alla andra äntligen :)

//Nitrous

Ingen som har lagt upp lite filmer från Mantorp, gärna racegrupp. Har letat på youtube, men det verkar sparsmakat.

Så jag säger: Please lägg upp lite filmer.
Jag bryr mig inte om ni inte redigerat, vanligt motorljud är bättre än musik:)

Ingen som har lagt upp lite filmer från Mantorp, gärna racegrupp. Har letat på youtube, men det verkar sparsmakat.

Så jag säger: Please lägg upp lite filmer.
Jag bryr mig inte om ni inte redigerat, vanligt motorljud är bättre än musik:)

Du har säkert redan sett det men om någon annan letar så finns flera länkade av användare på vår Facebook sida. Ska försöka hinna sammanställa Youtube URL's här senare idag elelr imorgon.

//Nitrous

Måndagsmys, njut av promon inför Gotland Ring. Det är snart dax :) !

Om du har glömt meddela matallergier så gör det snarast med e-post, likaså om du behöva beställa lunchpaket till sällskap så måste det förbeställas i god tid!

Har du inte anmält dig, GÖR DET NU!!!

Gotland Ring GoCart GP körs traditionsenligt i Visby tisdag 4 Juni, anmälan via e-post till Actionpics. Är du kvar på ön mellan helgerna är detta ett måste!
Vem går vandringspriset till 2013?

Nån som har plats över i släp/bil från Stockholm andra helgen? Verkar ju gå att hitta plats på banan iallafall.

Hej
Vad är det för varvtider som gäller i resp. grupp på gelleråsen 18-19 juni
kör mellan 1:17 -1:20.
Ska man köra snabb eller lugn?
Fahlgren

Hej
Vad är det för varvtider som gäller i resp. grupp på gelleråsen 18-19 juni
kör mellan 1:17 -1:20.
Ska man köra snabb eller lugn?
Fahlgren

Hej hej,

Det är nog precis på gränsen mellan grupperna när vi bara kör två grupper!
Vill minnas att förra året så gick strecket mellan grupperna på ca 1.18 :tummenupp

Är du osäker så skulle jag satsa på den lugnare gruppen, är det så att man är snabbare än man kanske trodde eller utvecklas så flyttar vi upp till den snabbare gruppen, enkelt :)

BTW! Lillan kommer att höra sig till dig så fort hon har allt klart, lite mycket bara just nu inför Gotland :banana

//Nitrous

Nån som har plats över i släp/bil från Stockholm andra helgen? Verkar ju gå att hitta plats på banan iallafall.

Funderar på att köra men har svårt att hitta ngn som vill haka på och det blir för dyrt med bil och släp med bara mig. Plats finns det.

Får jag plats i bil o släp hänger jag på o splittar kostnader pm'a boende har jag. Bara resan som behöver lösas för min del

Hyr en GoPro HD Hero 3 på Gotland Ring

Hyr en GoPro HD Hero 3 kamera på Gotland Ring,
Föreviga din Gotland Ring helg, filma din körning och även annat med en GoPro kamera. Bara fantasin begränsar!
Har du ingen kamera, funderar på att skaffa m.m. så är detta en perfekt möjlighet att testa och upptäcka användningsområdet.
Johan Andersson från RentaCam är på plats och hjälper dig med montering, frågor eller funderingar så att du kommer igång.

Specialerbjudande med komplett paket med allt som behövs till Actionpics deltagare, klicka här och boka Din GoPro nu!

Direkt URL http://www.rentacam.se/actionpics-16961122

27773631-TQ4KF.jpg

Välkommen till Gotland Ring

Har faktiskt bokat en också. Har ännu inte fått tummen ur att skaffa en kamera för jag vet inte när jag ska ha tid att gå igenom film-materialet. Men, istället för att köpa nåt för 3500:- som sen står och dammar så tänkte jag att det kan vara värt och testa för att se om det är nåt för "mig" att pyssla med.

Note: Ta med en pc att ladda över minneskortets film till :-)

//Nitrous

Platstillgången uppdaterad i första inlägget

Platstillgången uppdaterad i första inlägget!

Gotland Ring 31 Maj - 2 Juni,
finns EN plats i Race och TVÅ platser i Medel grupp som säljs av deltagare som fått förhinder. Kontakta Actionpics vid intresse så förmedlar vi kontaktuppgifterna och löser överlåtelsen.

Till båda Gotland Ring helgerna finns plats i Lugn grupp fortfarande.

Go-Kart GP på Gotland,
Missa inte Gotland Go-Kart GP i Visby tisdagen. Alla kan delta och alla får köra precis lika mycket, träning, kval och race. Anmälan för att delta till Actionpics på mail eller telefon.
Vem tar hem vandringspokalen i år :confused:
970560_614015125275964_1798779721_n.jpg

Gelleråsen 18-19 Juni med öppen depå,
Finns TVÅ platser kvar i Grupp 1 (snabbare grupp). Några fler platser finns till Grupp 2.

Trevlig helg alla racers :tummenupp

Platstillgången uppdaterad

Gelleråsen 18-19 Juni är fullbokad i Grupp 1 nu!

Det finns några platser kvar i Grupp 2 som är den lugnare gruppen :tummenupp

//Nitrous

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey