kommer mail till alla ikvæll. Ær fortfarande på jobba just nu![]()
Fan, har ju glömt maila men du skrev väl upp mig ändå va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kommer mail till alla ikvæll. Ær fortfarande på jobba just nu![]()
Fan, har ju glömt maila men du skrev väl upp mig ändå va?
Här kommer lite frågor. Vilka varvtider är det på snabb och medel/lugn? När ska man vara där senast? Antar att det är obl. förarmöte. Kör från sthlm så desto senare man kan komma desto trevligare (läs sova längre).
Perfekt! Jag behöver veta vilken bank du har också, nordea som strular...Senast 08.15 incheckning. Förarmöte 08.30. Blir väldigt lite Jadda Jadad. Mest dom grundläggande säkerhetsrutinerna.
Föråkare kommer köra runt lugn/medel gruppen 2 varv snabb och race sköter sig själva. Har man frågor och funderingar ber man om hjälp vilket kommer ges till alla som vill ha
Varvtider. Lugn/medel här är alla välkomna att köra och fokus kommer ligga på säkerhet. Omkörning med god marginal.
Snabb grupp lägger vi nivån på ca 1.15-1.25 här är det mer fritt fast fortfarande körning med huvudet som gäller inte stjäla spår eller stänga utan man släpper förbi snabbare förare, Stjäl inte spår och utsätter sig för onödiga risker.
Race gruppen . 1.15 och neråt här är allt tillåtet och omkörningar sker överallt självklart vill alla komma hem hela med cyklarna i gott skick men ingen kommer skälla om spår stjäls o.s.v
Perfekt! Jag behöver veta vilken bank du har också, nordea som strular...
Betalat nu! Hoppas dock det kommer fram. Nordea envisades med att lägga på en 0a mellan ditt clr nr och konto nrHandelsbanken!!!!!
Angående snabb eller medel Grupp!?
jag som aldrig kört där nere hur vet man då?
min erfarenhet är Mittsverigebanan och då har jag klarat mig rätt bra i snabb grupp där jag trivts.
med undantag på brist på Hk på rakanvilket ju nu är åtgärdat med en extra chikan
![]()
Här blir inga isbjörnar snarare paraplydrinkar och depåbitches i kort kort som byter däck och tankar soppa åt oss riktigt vikingar!
Jag kan ställa upp som depåbitch.. hehe... Vet inte dock hur mycket åka det blir av för er då...![]()
Glöm inte paraplyet bara!Jag kan ställa upp som depåbitch.. hehe... Vet inte dock hur mycket åka det blir av för er då...![]()
Om det blir en bra dag kan man ana att det kommer bli runt 7-10 grader med sol och uppehåll.
Hur bra grepp innebär det? Kommer varvtiderna vara betydligt långsammare än på högsommaren? Kanske är det bara eliten som känner av skillnaden...![]()
View attachment 392460
Då tar vi fram den tunga arsenalen och försöker locka fram ett par deltagare till detta event så vi kan boka banan på Måndag förmiddag![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |