Sandfållan
#6 R-600 2014
Behøvs inget kørkort på banan menade nog Henrik oxå!! men om han så gærna vill ha ett kort så tar ju Henrik med kameran 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När kan man boka upp sig som senast?
Helst igår men senast imorgon så vi kan försöka få klart med Mike och se om ekonomin går ihop för att hyra banan !!!
Är det ok med alla typer av hoj? licens och gata? isf kommer vi två.![]()
Jag kommer om jag får med mig någon från Umeå alternativt får åka ner med någon.
om någon vill samåka från någonstans runt Umeå så är jag på.![]()
jo det låter som ett alternativ
annars funderade jag om det vore klokt köra ner på två hjulmen då va det ju det där med snö på hemvägen
i vilket fall har jag fixat boende för 2 i Kungsör om inte det finns ett bättre billigare alternativ
kommer se till komma ner på ett eller annat sätt bara det blir utav![]()
Kennet.N här på forumet och även aktiv i tråden åker ju från Sundsvall borde väl bara vara ett stenkast emellan er med norrländska mått mätt?
Vi tillåter inte efteranmälan eller drop in. Är man inte med på listan nu när det gäller, så är man inte med på körningen heller. Endera får vi ihop tillräckligt med anmälda nu och då kör vi den 6:e Oktober med de personer som anmält sig. Annars blir det inget. Så de som vill och tänker köra skall bestämma sig nu. Det är nu eller aldrig som gäller.
Vi tillåter inte efteranmälan eller drop in. Är man inte med på listan nu när det gäller, så är man inte med på körningen heller. Endera får vi ihop tillräckligt med anmälda nu och då kör vi den 6:e Oktober med de personer som anmält sig. Annars blir det inget. Så de som vill och tänker köra skall bestämma sig nu. Det är nu eller aldrig som gäller.
Som jag nämt tidigare i tråden. E de ok om man anmället sig imorn? Ska iväg o jobba natt denna veckan o vill kolla upp med bossen om de e ok att jag tar ledigt söndagen?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |