Bandag Söndag 6 okt på Gelleråsen

Behøvs inget kørkort på banan menade nog Henrik oxå!! men om han så gærna vill ha ett kort så tar ju Henrik med kameran :fakta:rock:krama

Är det ok med alla typer av hoj? licens och gata? isf kommer vi två.:yoparty

Allt och alla är välkomna. Vi kommer jobba efter jämna grupper sedan om det är en motogp hoj eller en VFR från 80 talet spelar ingen roll :)

Ni är hjärligt välkomna in med ett mail till mig bara så jag kan skriva upp er. Jag kollade precis långtidsvädret och hoppet för torrt och sol är väldigt stort :yoparty

Antar att det inte är mycket till hjälp men jag kan tänka mig drop-in om det är bra väder. Letar extra fälgar o regn däck men har inte fixat det ännu.. Dessutom sjätte oktober så kan det lika gärna snöa :)

Är det någon som kan ta med ett gevär så vi kan jaga bort isbjörnarna innan ni ska köra på morgonen? :tungan

Här blir inga isbjörnar snarare paraplydrinkar och depåbitches i kort kort som byter däck och tankar soppa åt oss riktigt vikingar!

Jag kommer om jag får med mig någon från Umeå alternativt får åka ner med någon. :hoppa

om någon vill samåka från någonstans runt Umeå så är jag på.:7peta

Kennet.N här på forumet och även aktiv i tråden åker ju från Sundsvall borde väl bara vara ett stenkast emellan er med norrländska mått mätt?

jo det låter som ett alternativ :)

annars funderade jag om det vore klokt köra ner på två hjul :gnissla men då va det ju det där med snö på hemvägen :crash

i vilket fall har jag fixat boende för 2 i Kungsör om inte det finns ett bättre billigare alternativ :D

kommer se till komma ner på ett eller annat sätt bara det blir utav :)

Last edited:
jo det låter som ett alternativ :)

annars funderade jag om det vore klokt köra ner på två hjul :gnissla men då va det ju det där med snö på hemvägen :crash

i vilket fall har jag fixat boende för 2 i Kungsör om inte det finns ett bättre billigare alternativ :D

kommer se till komma ner på ett eller annat sätt bara det blir utav :)

Hyr en skåpbil, in med hojen. När du väl kommit till gåsen lastar du in hojen i en box och bäddar ut din rejäla madrass, bäddar med lakan och favorit täcke och extra filt i skåpbilen. Efter det kopplar du in oljeelementet som du tagit med dig med den långa skarvsladden som du tagit med också tagit med dig.

Medans bilen nu blir lite småvarm går du in till oss andra som meckar i någon box och småtjötar samtidigt som du knäpper en Norrlands Guld.

Frågor på det?:tummenupp

Vi tillåter inte efteranmälan eller drop in. Är man inte med på listan nu när det gäller, så är man inte med på körningen heller. Endera får vi ihop tillräckligt med anmälda nu och då kör vi den 6:e Oktober med de personer som anmält sig. Annars blir det inget. Så de som vill och tänker köra skall bestämma sig nu. Det är nu eller aldrig som gäller.

Vi tillåter inte efteranmälan eller drop in. Är man inte med på listan nu när det gäller, så är man inte med på körningen heller. Endera får vi ihop tillräckligt med anmälda nu och då kör vi den 6:e Oktober med de personer som anmält sig. Annars blir det inget. Så de som vill och tänker köra skall bestämma sig nu. Det är nu eller aldrig som gäller.

Synd.

Som jag nämt tidigare i tråden. E de ok om man anmället sig imorn? Ska iväg o jobba natt denna veckan o vill kolla upp med bossen om de e ok att jag tar ledigt söndagen?

Som jag nämt tidigare i tråden. E de ok om man anmället sig imorn? Ska iväg o jobba natt denna veckan o vill kolla upp med bossen om de e ok att jag tar ledigt söndagen?

Det är ok med bokning fram tills imorgon kväll.

Imorgon kväll kommer även bokningsmail skickas ut till alla deltagare med betalningsuppgifter och närmare information om bandagen.

Med vänliga hälsningar Mojja!

Så... Update? Nu har jag börjat tagga till ordentligt så nu måste det bli av! :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT