Bandag på Gelleråsen 4 Juli 2013 med SevaRacing

Nu kommer en svår fråga som säkert har blivit besvarad förut, men är bokad i snabb grupp och de var tänkt att jag skulle köra med min cbr väghoj, nu var jag och köpte mig en banhoj som visslingen är svenskregad men ej påställd. Måste jag nu byta till licen/oförsäkrad grupp och finns det möjlighet till de? Vill verkligen testa att köra ren banhoj så jag hoppas de går :)

Du kan byta grupp. Finns platser kvar i licens.

Har du licens alt väldigt god banvana? Licens grupp pangar ner till 1.07 tider och då vill man inte ha vem som helst på banan.

Kommer tidtagningsystemet vara igång och kommer det finnas möjlighet att hyra transponder?

Kanon bra då gör jag gärna de och gärna om de går bra tillgång till el , sandfållan.om man har kör rätt mycket bana och känner att man vill avancera och köper sig en banhoj och inte får köra i vanlig grupp utan att måste till licens/oförsäkrat och känner att man måste ner på dem tiderna du säger hur ska man då bli bättre om man inte får öva? Tror knappast någon som är relativt ny och skaffar banhoj som ligger på dem tiderna i början

...tror det här kan bli en sådan mysig dag, har som vanligt bra vibbar när Micke håller rodret. :D

SGM Kommer det är hopplöst. Lika bra att montera regndäck på båda fälgparen :fakta

Han måste ha avbokat i smyg, för nu är prognosen ändrad från regn hela dan till sol på förmiddagen, mulet pp eftermiddagen och inget regn förens fram emot kvällen. ;-)

Är det någon som har en plats över i en box eller om nån vill vara med och dela en med mig?

Till er som tänker betala in ikväll eller senare. Ta ut en skärmdump eller liknande. Vi kommer inte hinna få in betalningen innan torsdag. /MVH Mikael

Vem ska man tro på!! :gnissla
SMHI - Regn inatt som slutar ca. kl 06.00 :tummenupp
YR.no - Regn till kl 11.00 :4skrika

Jag håller på SMHI just nu!!
//Jim

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...