Bandag på Gelleråsen 4 Juli 2013 med SevaRacing

Nu får man skämmas här ju :(

Du som körde svart R6a och delade depå med mig henrik,linda,per och Martin en stund i torsdags som jag köpte puckar av, Du fick aldrig betalt kom jag på nu. Hör av dig på P.M eller i tråden så löser vi det :) Sry glömde helt bort det tyvärr.

Hur snabb ska man vara för att delta på en bandag, gissar på att runt 1,30 klarar jag nog.

Vad är snabbt på en bandag, under 1,20 ?

Nu får man skämmas här ju :(

Du som körde svart R6a och delade depå med mig henrik,linda,per och Martin en stund i torsdags som jag köpte puckar av, Du fick aldrig betalt kom jag på nu. Hör av dig på P.M eller i tråden så löser vi det :) Sry glömde helt bort det tyvärr.

Peter heter han och jag ska eventuellt handla lite prylar av honom imorgon. Kan lägga ut sålänge.

Anmäl dig till Fruktstundsgruppen och kör några pass, antingen är du rätt där eller så blir du uppflyttad. Så gör jag och jag blir aldrig uppflyttad.
Alla platsar om du frågar mig, SMC-kurser är ett skitbra sätt att avdramatisera det hela.

Hur snabb ska man vara för att delta på en bandag, gissar på att runt 1,30 klarar jag nog.

Sent from my RM-821_eu_euro1_349 using Board Express

Tusen tack för roligaste dagen på bra länge!! Speciellt tack till Erik och Jerry som gav mig alla möjliga tips, allt ifrån att jag satt tokfel på hojen till spårval! Tusen toasters av fem till er! :tummenupp

Nu är man (förutom paj i kroppen) helt såld på bana och spanar redan in nästa lucka i den icke-existenade semesterkalendern, samt nytt bakdäck...

// tr3ge

Tusen tack för roligaste dagen på bra länge!! Speciellt tack till Erik och Jerry som gav mig alla möjliga tips, allt ifrån att jag satt tokfel på hojen till spårval! Tusen toasters av fem till er! :tummenupp

Nu är man (förutom paj i kroppen) helt såld på bana och spanar redan in nästa lucka i den icke-existenade semesterkalendern, samt nytt bakdäck...

// tr3ge

Du kan få tacka genom att haka på våran dag på Sviestad nu den 22:a. :hihi
(Lite av det vi tog upp kommer dyka upp, men mycket mera intensivt med direkt feedback).

https://www2.svmc.se/school/anmalan/460 Vi har lite tunt med föranmälda, så vi jobbar hårt med att få fart på kursen så vi kan genomföra den. :) Så känn ingen press. ;)

/J

P.S. Sviestad är mycket, mycket roligare än Gelleråsen.. :fakta

Åhå?
Rudskogen lär skita sig men det här kan funka.
Hur sent behöver ni ha anmälan?
Ok med gatmotard med hemmaskurna slicks?
Exc450, bullrar som en sådan gör.

Du kan få tacka genom att haka på våran dag på Sviestad nu den 22:a. :hihi
(Lite av det vi tog upp kommer dyka upp, men mycket mera intensivt med direkt feedback).

https://www2.svmc.se/school/anmalan/460 Vi har lite tunt med föranmälda, så vi jobbar hårt med att få fart på kursen så vi kan genomföra den. :) Så känn ingen press. ;)

/J

P.S. Sviestad är mycket, mycket roligare än Gelleråsen.. :fakta

Åhå?
Rudskogen lär skita sig men det här kan funka.
Hur sent behöver ni ha anmälan?
Ok med gatmotard med hemmaskurna slicks?
Exc450, bullrar som en sådan gör.

Så länge det är ordning på bitarna, så har vi inget att säga, vi tillåter slicks, däckvärmare likväl som touringgummi. :crash Normal ljudnivå (är lite osäker om det är 92 eller 95 dB på Sviestad, kan kolla upp det).
Men klart det lirar med en EXC.

Anmälan - ASAP, det är prio att få upp föranmälda i dagarna för att vi skall köra det som en kursdag. :)

Anmäl dig till Fruktstundsgruppen och kör några pass, antingen är du rätt där eller så blir du uppflyttad. Så gör jag och jag blir aldrig uppflyttad.
Alla platsar om du frågar mig, SMC-kurser är ett skitbra sätt att avdramatisera det hela.

Hahaha fruktstundsgruppen :hihi, jag har nog kört hoj innan vissa föddes här.

Faktiskt så tävlade jag aktivt i slutet av 70 talet bla på gelleråsen som då hade en velodrom efter ejes och tröskurvan hade en helt annan utformning.

Tror jag då kunde köra strax under 1.30 tider med en Z1000.

Finns inga krav på någon speciell tid man ska klara av. Det är ingen tävling. Upplever man att man har problem med farten speciellt på rakorna pga liten motoreffekt får man köra med väst så att medåkarna ser att det skiljer mycket i hastighet. I övrigt inga problem,

Finns inga krav på någon speciell tid man ska klara av. Det är ingen tävling. Upplever man att man har problem med farten speciellt på rakorna pga liten motoreffekt får man köra med väst så att medåkarna ser att det skiljer mycket i hastighet. I övrigt inga problem,

OK tack för vettigt svar :)

Lite mer film från snabb gatgrupp.

Första passet efter lunch

Andra passet efter lunch

Tredje passet efter lunch

Tack för en grym dag. Tänkte kolla om någon fick en bild på en vit gsxr 600 98 som det står 750 på i bak.
Körde lugn/medel grupp och skulle va kul att se om någon fick någon bild

Tack för en grym dag. Tänkte kolla om någon fick en bild på en vit gsxr 600 98 som det står 750 på i bak.
Körde lugn/medel grupp och skulle va kul att se om någon fick någon bild

Kika in på FB sidan sök på sevaracing så kommer den upp. De är de bilder som jag tog under dagen. tror att jag fick med de flesta...

// tr3ge

ingen fara! vi syns i sommar!

tack micke med pålägg för en grym dag :) (i vanlig ordning)
:Bugar

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...