Bandag Midlanda 7-8 Juli

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
MickeG skrev:
2275391 Med all respekt tror jag du kommer att ha väldigt svår att slå varv rekordet
med r!:an första gången du kör där, vad det gäller för 400 har jag ingen aning. Bästa varv är tagit med en honda 600..du kommer att få drag hjälp
på denna körning
hehe, jag "spexar" bara lite. Blir glad om jag kommer under minuten som jag har hört endel kämpa om. Kommer köra för att hålla mig på hjulen hursomhelst.

Nä, 400an har ju bara 50 hästar så nog kommer jag inte komma i närheten av vad en supersport/stock 600 klarar av.

maskinchefen skrev:
2275394 Vet inte rekordet, men i kvalet -01 var det 1:00:96 för pole.

http://www.sorliden.se/resultat/2001/sm5/index.htm


Vi ses!
Kul kul! Har jag någonting att kämpa för :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
MickeG skrev:
2275422 Kan så vara, men vi kommer att ha en som varvar runt på 56:eek:r denna körning och detta på en 600:a...
Var inte så mökig och agera anonym... han borde väl inte skämmas över sitt namn blir nämnt här?
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Swedie skrev:
2275424 Var inte så mökig och agera anonym... han borde väl inte skämmas över sitt namn blir nämnt här?
Absolut inte, Marcus lindström. Super snabb kille som gjort många varv på midlanda
 

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Varvrekordet är väl 56.XX satt med en 750 Superbike, då på en plan bana? Markus Lindström har varit nere på 56:eek:r med en SS 600RR i modern tid.
 
Last edited:

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Kurgan skrev:
2275469 Det brukar räcka att passera en gång per varv så rakan är ok för mig :rofl .....

//Kurgan
DEt här kommer att bli kungligt nu när vi för hit mister pimp Lind som får skjuts till banan. på med discohjulen, vi fixar discodrickat :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
MickeG skrev:
2275505 DEt här kommer att bli kungligt nu när vi för hit mister pimp Lind som får skjuts till banan. på med discohjulen, vi fixar discodrickat :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
Micke mannen nu är du full på sporthoj.com igen :banana :tuttar :banana
men va fan det är ju lördag å på stan har man ju varit förr :D :D :D
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
saint skrev:
2275581 Micke mannen nu är du full på sporthoj.com igen :banana :tuttar :banana
men va fan det är ju lördag å på stan har man ju varit förr :D :D :D
Absolut inte kolla mobilen, där har du alla svar...
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Någon som har en banskiss över Midlanda? Gärna någon film också.
Måste förbereda mig mentalt här :hihi
 

Söderlund

Jagad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Utanför Gävle
Hoj
non
Fan, jag e sugen på att åka upp. Tyvärr ser det ut som om man får åka själv från gävle, inte så roligt kanske. Är det ok att åka i racegruppen fast man inte har licens, och inte så fruktansvärt snabb? Har liksom bara oreggat. Elr får man köra i snabba gruppen med oreg?
 

xtralarge

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
GSXR 1000K7
Fan va surt att man måste stå och jobba på Gatufesten i helgen! :huvet Jaja, man har ju bara nån mil till banan, så man får väl boka den nån vardag i stället då..
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Nu har vi fullbokat i alla grupper, men vi har några som inte betalat så det går att stå på reservplats.

Hej och väkommen till våran på Midlanda. Vi kommer att finnas på plats kvällen före körningen och för er som vill campa, bo i buss etc är det ok att göra detta i depån. Ni som har annat boende tex Antjärns camping kan ställa era hojar vid banan, vi har nyckel till grinden och kommer att låsa den under natten. Vi bor kvar vid banan. Wc och dusch finns som ni kan använda.

Vi ankomsten och före start skall alla ha skrivit in sig, vilket man kan göra från kl 08.00-08.30. Förarmöte 0830-0845. Vi kör från 0900-1700. Det blir ingen paus för lunch, vi kör rullande schema hela dagarna. Ni äter när ni vill. Se till att passa tiderna vi är ju här för att köra!!!

Lunch kommer att finnas att köpa vid banan och på kvällen den 7 har vi middag för er som vill. Middagen måste ni anmäla er till och detta gör ni när ni skriver in er.

Tänk på:
Midlanda har 100db vid förbipasering, är ni osäkra ta med erat orginalsystem. Detta är nytt för i år tråkigt nog…


Har ni några frågor, ring oss eller maila

Med vänlig hälsning
www.banåkning.nu
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Mina gafflar skickas från USA idag (usa-tid). Hoppas verkligen de kommer fram i tid så jag kan provköra R1an.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top