Bandag med mycket körtid på Gelleråsen 24:E April

träbens-gubben är kvar på karlskoga lasarett med ett trasigt nyckelben och revben,
ska röntgas imorgon bitti för att se så att det inte är någe vajsing med lungan,
förhoppningsvis får jag ta med mig han hem imorgon

i framtiden får han vara min stallchef, han börjar ju bli för gammal för att friktionsprova asfalt :)

träbens-gubben är kvar på karlskoga lasarett med ett trasigt nyckelben och revben,
ska röntgas imorgon bitti för att se så att det inte är någe vajsing med lungan,

i framtiden får han vara min stallchef, han börjar ju bli för gammal för att friktionsprova asfalt :)

Jag har tänkt i samma banor, du har ju helt klart talangen för det där, borde inte han bli sponsor/chaufför/vattenpojke och däckkrängare istället? :hihi Hälsa!

Du får hälsa så gott till honom!

Både nyckelben o revben vilken enorm otur. Det var så kallt o svårt med grepp igår.

Det är därför som man på gamla dar skaffat hoj med både ABS och TC. Säkerheten framförallt :fakta... :).

Annars, tack för en bra dag. Nu är man ju avrostad och redo för race på Anderstorp.

Hoppas alla fysiska och materiella skador läker utan några ärr!

Annars tackar jag för en bra premiär och det blir fler gångar jag provar Gelleråsen :)

Skönt att vara avrostad! Tack för en bra dag, från oss i sexan:tummenupp By the way så lade jag nyckeln i brevlådan, hoppas de var rätt och ok!:gnissla

Såg att det fotades endel under dagen. Är dessa bilder enbart för privat bruk eller läggs de ut någonstans?? Tack för en bra dag!

Ja nyckeln la du i lådan. Perfekt. Det finns lite bilder på facebook sidan. Är det någon som har fler bilder så kan vi gärna lägga upp dem där. /Micke

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT