Bandag med mycket körtid på Gelleråsen 24:E April

Det finns några få platser kvar i den "långsamma" gruppen, I den snabba finns det ca 8 st platser kvar. Passa på vårsolen är på väg..... /MVH Mikael

Vad gäller i snabb grupp besiktigad hoj med trafikförsäkring kraschkåper lysen osv?

Det kommer att vara en rätt fri körning. Inget krav på besiktigad hoj. Racehoj tillåtet. Vill man köra med gatkostym går det bra. Men då är det fördelaktigt om man tejpar lysen fram iaf.

/MVH Mikael A

Det kommer att vara en rätt fri körning. Inget krav på besiktigad hoj. Racehoj tillåtet. Vill man köra med gatkostym går det bra. Men då är det fördelaktigt om man tejpar lysen fram iaf.

/MVH Mikael A

Formulera mig lite fel. de jag undrar är i "långsamma" gruppen alltså inte licens gäller de samma krav på hoj där?

Ska bli skapligt kul att testa Gelleråsen, banan man har sett på TV många gånger men aldrig varit på... Taggad!

Då var man inbokad:banana
Kommer de vara öppet kvällen innan? Tänkte om jag skulle åka upp och sova i bussen.

Som jag skrev tidigare. Sista tiden har det varit skralt med anmälningar. Det finns fortfarande platser kvar. Ni som anmäler from nu ta med er en kopia på överföringen då vi inte kommer att hinna se alla pga bankens gång... Eller om det är någon som kommer och vill betala på plats. Ring innan så det finns plats och sen tar ni med jämna pengar. Kvitto skickar vi isåfall.

/Väl mött! Mikael Andersson

Nu ser det ju ut som det kommer bli bra väder också, så det är ju bara att boka för dom som inte gjort det!. :tummenupp

En annan måste ju göra något så roligt som att jobba tyvärr!!!

Ha det skitskoj imorgon Boys och må solgudarna vara snälla med er!!!

Crapola - snuvig, eller så är det pollenallergi på gamla dagar...men är man någorlunda så siktar vi på Åsen imöra' - om inte så enbart för att supporta Micke och Bella lite, och skicka in några väl valda ord mellan Neonmannen och T-Bag. :crash

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing