Bandag Gelleråsen 3 Juli 2012

Vilken tid ska man vara där? Börjar det köras 9 eller ska man va dör då?

Inskrivningen är tydligen från 7:30, sen skall det vara förarmötet. OM jag hörde rätt så är det vid 8:30 eller om det var 9:00. Men var där lite tidigare, det är alltid bättre att ha milen bakom sig, en framför sig. Sitter hellre på plats en solig morgon och gör klart och ser stressade sista minutendeltagare droppa in.

Tack för att du reder ut det när en annan sitter o slösurfar:) Ja allt stämmer inskrivning frås 7,30 och förarmöte 8,30 Vi är på Gelleråsen nu och kommer vara igån från tidig morgon så det är bara komma förbi när ni kommer. Box12...:7peta

Om nån råkade få med en highsidande gulsvart gixxer på film idag så får ni gärna säga till mig :P

ja det var ju en bra dag sålänge den varade. fick åka till akuten där jag ligger nu för observation :-(

Tack för en bra dag och ett kanon arrangemang :yoparty

Du som ville sälja drev till mig,du glömde att hämta de hos mig i depån,du va inte kvar när vi åkte därifrån.Hör av dig så kanske jag köper de av dig annars så vill du säkert ha tillbaka de.Du kan pm eller ringa 073-658 27 87 /Chrille Tack för en kanon dag:banana

Sjukt kul dag, mest för att merparten av tJöpingsligan var med och förgyllde det hela. :crash Vi gör det här alldeles för sällan.

Stort tack till väl utvalda galningar från Lakritsremsan, Bella, Micke och föråkar-dudes som Geiger och Aelm. :rock

Edit - Krya Thommy! Aldrig kul när en hojbroder dunkar ikull. På't igen ba'!

Last edited:
Instämmer i skaran och vill tacka för en sjukt kul dag med mycket bra arrangemang.
Trevlig att ni hade fixat strålande fint väder också! :tummenupp Min näsa är RÖD!

Tack allihop för igår! Idag är det tyvärr tillbaka till verkligheten, jobbet. Men kan inte sluta att le så fort jag tänker på vilken toppen dag det var igår.

Krya på er alla som tyvärr gick omkull igår. Aldrig roligt att se.

Ska gå igenom kameran o se om det blev några bilder, dem få som togs.

ja det var ju en bra dag sålänge den varade. fick åka till akuten där jag ligger nu för observation :-(

Ja krya på dig. Hoppas du får komma hem snart!

Tack alla som kom! Otroligt att man kan samla så många trevlig o duktiga motorcyklister på samma bana! Tack alla för att ni har förståelse för varann på banan och visar respekt för medåkare. Då får ju alla så mycket roligare!

/Micke Andersson

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back