tobbe
Varför blir det höst?
Bluegreengrey skrev:JAG vill, jag VILLL!!!!!
Funkar inte den berömda kvinnliga listen på Dennis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bluegreengrey skrev:JAG vill, jag VILLL!!!!!
Penguin skrev:Hehe nu är ni snart fast i träsket allihopa......![]()
Nästa säsong tycker jag det är dags att UaRR ordnar en egen bankörning. Ska försöka ta reda på hur det är med möjligheten att hyra t ex Kinnekulle en dag.
tobbe skrev:Jepp, jag anmäler dig inga problem. Ska jag även betala in de 600 pengarna, eller sätter du in dem själv (pg 6214806-9)?
Hoppas du hittar en krok sen ska det åkas.
Penguin skrev:Hehe nu är ni snart fast i träsket allihopa......![]()
Nästa säsong tycker jag det är dags att UaRR ordnar en egen bankörning. Ska försöka ta reda på hur det är med möjligheten att hyra t ex Kinnekulle en dag.
Bluegreengrey skrev:JAG vill, jag VILLL!!!!!
Kinnekulle är ju en skitkul bana! Hoppas ni får till det med en bandag där! Och kanske även utomstående får en chans att åka med?!?Penguin skrev:Hehe nu är ni snart fast i träsket allihopa......![]()
Nästa säsong tycker jag det är dags att UaRR ordnar en egen bankörning. Ska försöka ta reda på hur det är med möjligheten att hyra t ex Kinnekulle en dag.

Simba skrev:Ju mer jag funderar på detta desto mer sugen blir jag! Hur många är det som anmält sig hittils från UARR och hur många släp måste vi fixa? Jag har dragbil (Passat kombi) om jag bara kommer loss från mina måsten hemma. Jag skall undersöka saken ikväll, fast jag vill ju till Mantorp helgen därpå, här krävs lite välvilja från frugans sida.
Penguin skrev:
Nästa säsong tycker jag det är dags att UaRR ordnar en egen bankörning. Ska försöka ta reda på hur det är med möjligheten att hyra t ex Kinnekulle en dag.

tobbe skrev:Varfor inte flera dagar!![]()

?Penguin skrev:Och Yasha, troligen krävs det att man tar in utomstående eftersom jag uppskattar att man behöver 40-50 deltagare för att få ner priset till en rimlig nivå.

U-A Loranga skrev:Bra initiativ pingvinen
Varför bara kolla upp kinnekulle, för att du har övat där eller??
Det finns banor som ligger närmare och som inte har db krav...
Jag kan kolla upp Midlanda även Kemora om intresse finns.
Tycker att vi ska försöka få till en banåkning på Gottland Ring. Finns det någon på URR som känner Hans Dowald, marknadsansvarig för Gotland Ring, för bokning samt reklamplats.
// Daniel
på vägen hem kändes det ungefär som att att åka på Lunda i 40 mil rakt fram.Nalken skrev:...på vägen hem kändes det ungefär som att att åka på Lunda i 40 mil rakt fram.

Nalken skrev:Hur långt är det till Kemora då?
Midlanda har jag kört hoj till och det var det mest jävelusligaste tråkigaste jag varit med ompå vägen hem ungefär som att att åka på Lunda i 40 mil rakt fram.
Gotland däremot vore trevligt!![]()
U-A Loranga skrev:40 mil tror jag det blev från Turku/Åbo
Jag har inte tagit med Kemora för att den är närmare än kinnekulle utan för att den är rolig och billig.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |