Banåkartråden

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
T-bag VÅÅÅÅÅÅGAR ALDRIG!!!!!

Jorå, bara det att jag har 4 planerade körningar i juli.. måste försöka hålla lite i pengarna.. för vill det sig illa så käkar hojjen upp ett bakdäck 2000+900 bensin+500 avgift.. kostar som engångslicens+anmälan till rookie1000.. :krama
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jorå, bara det att jag har 4 planerade körningar i juli.. måste försöka hålla lite i pengarna.. för vill det sig illa så käkar hojjen upp ett bakdäck 2000+900 bensin+500 avgift.. kostar som engångslicens+anmälan till rookie1000.. :krama

...betyder det här att vi får se dig i rookie 1000 snart? :va :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kan jag bara få lite stabilitet i körningen nästa gång jag är iväg så....

Du kan börja förbereda dig mentalt på att du förmodligen kommer mecka hoj under SO:t. ;)

:fyllisar Klart jag kan mecka. :D Slipper jag nätstrumpor? Mina håriga ben och allt det där. :va :tuttar
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Kan jag bara få lite stabilitet i körningen nästa gång jag är iväg så....

Du kan börja förbereda dig mentalt på att du förmodligen kommer mecka hoj under SO:t. ;)

Är det i slutet av juli på Åsen du menar, kommer dit någon av dagarna?
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Yep, 30 o 31 juli på åsen.. neonmannen ska köra jag är inte helt 100% än men är väl uppe i ca 98% att det blir av.. så då äre bara o titta förbi.. :tummenupp

Det här är något för dig nu när tiderna rasar neråt: :tummenupp

Från Filip Backlund

Wild Card för Pro SBK Falkenberg Nalkas, Kom och testkör 30 juni. anmälan till=> Joakim Wiedesheim Team CaWalli
+46 709-423993
info@cawalli.se
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
kanondag på gelleråsen :)
började dagen utan koppling, kom 1.5varv på första passet innan kopplingen började tokslira, honkade hela depåböjen av TL på hoj som skrattade - det här är säkert jätteolagligt,
lite mekande så funkade det igen utan att jag vet riktigt vad jag gjorde, spännde kopplingsvajern, tvärt imot vad som vore det logiska, men det lirade resten av dagen,
fyfan vad hackigt det gick dom första passen med clipsonstyre, tänkte när jag kommer hem sätter jag på crosstyret direkt igen, men det gick oxå över och kändes bättre än med gamla styret i slutet av dagen, kom lixom närmare asfalten,

sen skulle vi äta tillsammans på vägen hem, vart typ nästa felrättsnett,
Jien käka i örebro, JD och mike ( ? ) i arboga och jag i köping :tungan

kanondag iaf!
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
kanondag på gelleråsen :)
började dagen utan koppling, kom 1.5varv på första passet innan kopplingen började tokslira, honkade hela depåböjen av TL på hoj som skrattade - det här är säkert jätteolagligt,
lite mekande så funkade det igen utan att jag vet riktigt vad jag gjorde, spännde kopplingsvajern, tvärt imot vad som vore det logiska, men det lirade resten av dagen,
fyfan vad hackigt det gick dom första passen med clipsonstyre, tänkte när jag kommer hem sätter jag på crosstyret direkt igen, men det gick oxå över och kändes bättre än med gamla styret i slutet av dagen, kom lixom närmare asfalten,

sen skulle vi äta tillsammans på vägen hem, vart typ nästa felrättsnett,
Jien käka i örebro, JD och mike ( ? ) i arboga och jag i köping :tungan

kanondag iaf!

Jaa fiifan de va en grym dag. Vädret chockade oss alla tror jag, har aldrig vart med om att tokmulet väder spricker upp och blir sol på Gåsen, brukar alltid sluta i regn.. Jäkligt stelt i början, men släppte på vart efter dagen gick och vart riktigt kul. Fortfarande har man 10000 mentala spärrar som hindrar en på vägen mot att åka fort, synd :huvet

Matäventyret på vägen hem var ju i en klass för sig haha.. Massive fail kan man säga. :D :yoparty

Måste bli mycke mer banåka i sommar iaf, de är säkert..
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...sviestad på söndag...regn är det enda som stoppar mig där. Original avgassystem dock, men det är det nog värt. :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top