Gixxer 1000
Medlem
Jag skulle vilja ta en semestervecka på Gotland och kunna köra bana ca 5 dagar av dessa. Det är enligt mitt sätt att se det ett bra sätt att kombinera semester och banåka, att kunna ta med sig familjen som kan roa sig med att bada och sola som dom tycker bättre om på dagarna och umgås på kvällarna.
Att lägga ner den tid och dom pengar det kostar för att köra enbart 1 dag på Gotland tror jag gör att dom flesta drar sig för detta.
Därför undrar jag om det finns fler som skulle kunna tänka sig att köra tex 5 av 7 dagar? Om vi blir tillräckligt många så hoppas jag att kanske deras motorklubb, banägare eller ngn annan kan tänka sig att arrangera detta.
En slags Gotlands Bikeweek- vore väl nåt?
By the way- när är hela banan klar?
Det vore betydligt intressantare att göra detta när det är klart.
Att lägga ner den tid och dom pengar det kostar för att köra enbart 1 dag på Gotland tror jag gör att dom flesta drar sig för detta.
Därför undrar jag om det finns fler som skulle kunna tänka sig att köra tex 5 av 7 dagar? Om vi blir tillräckligt många så hoppas jag att kanske deras motorklubb, banägare eller ngn annan kan tänka sig att arrangera detta.
En slags Gotlands Bikeweek- vore väl nåt?
By the way- när är hela banan klar?
Det vore betydligt intressantare att göra detta när det är klart.