Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Det gör jag fan aldrig om. Handlade gardintyg på IKEA iförd skinnställ. Det kändes som en ond dröm. Imagen som fräsig hojåkare gick rakt ner i rännstenen
Stod där och mätte och klippte och folk glodde ögonen ur sig. Jag ursäktade mig i kassan och fick halvt på skoj halvt på riktigt (tror jag) frågan om att ta med en söt kassörska på åkning när hon slutade så det rätade upp sig till slut. Måste vara nån ur-instinkt med damer och snubbar i skinnställ.
Sen gjorde jag säsongens bästa köp. Har hållit på att smälta bort under de varmaste dagarna så jag köpte en sån här jacka att ha till jeans eller istället för skinnställsöverdelen ibland. Orka inte klaga på att man helst ska åka runt i en blykista för att vara säker tack. Det är en jäkla massa mesh i ärmar, front och baktill så det går att snurra runt i stan utan att man blir totalt kokt.
Dainese Zentek - min är svart och vit. 1800 spänn. Ska bara beställa en BERIK-dragkedja så jag kan dra ihop byxa och jacka.
Trevlig helg!

Sen gjorde jag säsongens bästa köp. Har hållit på att smälta bort under de varmaste dagarna så jag köpte en sån här jacka att ha till jeans eller istället för skinnställsöverdelen ibland. Orka inte klaga på att man helst ska åka runt i en blykista för att vara säker tack. Det är en jäkla massa mesh i ärmar, front och baktill så det går att snurra runt i stan utan att man blir totalt kokt.
Dainese Zentek - min är svart och vit. 1800 spänn. Ska bara beställa en BERIK-dragkedja så jag kan dra ihop byxa och jacka.
Trevlig helg!