Balls of steel...

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Det gör jag fan aldrig om. Handlade gardintyg på IKEA iförd skinnställ. Det kändes som en ond dröm. Imagen som fräsig hojåkare gick rakt ner i rännstenen :) Stod där och mätte och klippte och folk glodde ögonen ur sig. Jag ursäktade mig i kassan och fick halvt på skoj halvt på riktigt (tror jag) frågan om att ta med en söt kassörska på åkning när hon slutade så det rätade upp sig till slut. Måste vara nån ur-instinkt med damer och snubbar i skinnställ.

Sen gjorde jag säsongens bästa köp. Har hållit på att smälta bort under de varmaste dagarna så jag köpte en sån här jacka att ha till jeans eller istället för skinnställsöverdelen ibland. Orka inte klaga på att man helst ska åka runt i en blykista för att vara säker tack. Det är en jäkla massa mesh i ärmar, front och baktill så det går att snurra runt i stan utan att man blir totalt kokt.

Dainese Zentek - min är svart och vit. 1800 spänn. Ska bara beställa en BERIK-dragkedja så jag kan dra ihop byxa och jacka.

Trevlig helg!

Dainese%20Zentex%20Tex%20jack.%20In%20de%20kleuren%20antraciet-grijs,%20antraciet-blauw%20en%20antraciet-rood.jpg

Nicke skrev:
2156192 Det gör jag fan aldrig om. Handlade gardintyg på IKEA iförd skinnställ. Det kändes som en ond dröm. Imagen som fräsig hojåkare gick rakt ner i rännstenen :)

Gardintyg :rofl

Vi vill se bild från IKEA :lol

Smart med tunna kläder

Jag hade garanterat vridit huvudet ur led om jag sett en snygg karl som stod i skinnställ som stod och klippte i nåt jäkla tyg på IKEA.. :drool

(puckad som jag är så hade jag säkert stövlat fram och frågat om han skulle ha tyg till å sy en fuzzhat eller nåt.. :gnissla )

Nope. Har en söt dam på gång redan. Varför är det så att så fort man ha nån så går det så lätt? Är man singel kan man ge sig fan på att det går segt :)

Strongliquid skrev:
2156421 Fick :tuttar åka med då? :va

Nicke skrev:
2157239 Nope. Har en söt dam på gång redan. Varför är det så att så fort man ha nån så går det så lätt? Är man singel kan man ge sig fan på att det går segt :)
Murphys lag! :mattias

Nicke skrev:
2157239 Nope. Har en söt dam på gång redan. Varför är det så att så fort man ha nån så går det så lätt? Är man singel kan man ge sig fan på att det går segt :)

Hmm ja det där är skumt....

Stämmer nog. Kan inte säga att jag gick runt och kände mig desperat innan men man kanske är lite coolare nu runt tjejerna. Jaja, idag ska man "visas upp" för hennes polare. Inte bara en fest utan två så då måste jag börja från scratch och visa att jag är en trevlig snubbe TVÅ gånger på samma kväll! Kriminellt.

NoPinky skrev:
2157347 Murphys lag! :mattias

Nicke skrev:
2157855 Stämmer nog. Kan inte säga att jag gick runt och kände mig desperat innan men man kanske är lite coolare nu runt tjejerna. Jaja, idag ska man "visas upp" för hennes polare. Inte bara en fest utan två så då måste jag börja från scratch och visa att jag är en trevlig snubbe TVÅ gånger på samma kväll! Kriminellt.

Iförd skinnställ hoppas jag. Tänk på imagen för fan! :banana

Jag har hotat med taxibrallor (1 dm för korta pressvecksbyxor), träskor och att vara FÖR full innan vi ens kommit dit. Skinnställ kanske är en bättre idé!? Bara dra in ett sugrör innanför spegelvisiret och vara i min egen värld :)

Halogen skrev:
2157872 Iförd skinnställ hoppas jag. Tänk på imagen för fan! :banana

Nicke skrev:
2157855 Stämmer nog. Kan inte säga att jag gick runt och kände mig desperat innan men man kanske är lite coolare nu runt tjejerna. Jaja, idag ska man "visas upp" för hennes polare. Inte bara en fest utan två så då måste jag börja från scratch och visa att jag är en trevlig snubbe TVÅ gånger på samma kväll! Kriminellt.
---

Det klarar du aldrig ;-) åtminstone får du se till att inte Andreas är med och drar ner dig i rännstenen :fyllisar

Nicke skrev:

Jag har hunnit med både släktkalas, dop, mors dag, 60-årskalas samt träffa alla hennes polare. Allt det där under loppet av typ 2v. Peanuts. Förstår inte varför folk gör en så stor grej av det. Var dig själv. Brukar du vara full så var det då också ;)

Nicke skrev:
för att om du letar så är det uppenbart att du letar, om du redan har någon så är du bara normalt trevlig och blir därför mer attraktiv

//Mini freud

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...