Balla citat tråden

valmers skrev:
2377840 Fel igen.

Killen är typ yngre än Darin, låt honom vara. För övrigt kunde du frågat om han menade Rolf Lassgårds tolkning så hade wikipedia fått en träff till idag.

Markus skrev:
2377887 Killen är typ yngre än Darin, låt honom vara. För övrigt kunde du frågat om han menade Rolf Lassgårds tolkning så hade wikipedia fått en träff till idag.
Ja, eller Thomas Hellbergs tolkning. Då hade vi fått ett nytt fågelholksrekord här.

valmers skrev:
2377900 Ja, eller Thomas Hellbergs tolkning. Då hade vi fått ett nytt fågelholksrekord här.

Persbrandt anses vara tuff av den genomsnittlige tonåringen/Aftonbladetläsaren, tror det är därför någon ens kommer ihåg ett så töntigt citat.

Markus skrev:
2377910 Persbrandt anses vara tuff av den genomsnittlige tonåringen/Aftonbladetläsaren, tror det är därför någon ens kommer ihåg ett så töntigt citat.
Citat? Snarare svammel. Ett citat är ett citat. Tyvärr har 99% av trådinläggsförfattarna missförstått det.

nej jag har sån jävla volym påmitt fluff redan så de okey..

men jag såååg att de ingick en massage!..jag sååg de!.. fast hårtvätt e skönt de me :D

Nursey skrev:
2378936 Kom o sätt dig här unge man...vill du ha volymschampoo?:tungan

Muhahaha..fan hann du se den? Okej då...stäng ögonen nu o slappna av:tomten

oh yeah... inte fått massage på över ett halvår.. me is gonna njut :tungan :tungan

Last edited:
valmers skrev:
2377840 Fel igen.

Fel igen? När har jag citerat fel i den här tråden tidigare? Och vad är felet? Anledningen till att jag minns citatet är för att filmen går på TV1000 Nordic hela tiden just nu..

Du får en till bara för det. "As long as I can remember, I've always wanted to be a gangster."

Ray Liotta, Goodfellas.

Något fel där också? :pannkyss

markus skrev:
Killen är typ yngre än Darin, låt honom vara. För övrigt kunde du frågat om han menade Rolf Lassgårds tolkning så hade wikipedia fått en träff till idag.

Du lyckas verkligen med att hugga på allt jag skriver som måhända är lite fel, lite imponerad är jag av att du lyckas bevaka mig så stenhårt.
Men har man inget bättre för sig så.. :tomten

:smileysomskallas

@Valmers: När du skriver; Det är fel hela tiden tiden, kan du inte försöka rätta dom då?

Förstår om du inte fixar exakt rätt citat men iaf en hint om vad personerna glömmer vore fint..

Valmers förresten, har du inte lite fel nu? GSX-R 1000 RR? Så heter den väl ändå inte.

lorkan skrev:
2379913 Fel igen? När har jag citerat fel i den här tråden tidigare? Och vad är felet? Anledningen till att jag minns citatet är för att filmen går på TV1000 Nordic hela tiden just nu..
Då borde du definitivt inte ha citerat fel alltså. Om du nu sett filmen så många gånger.

Fel igen syftar på att 9 av 10 citat i tråden är fel.

lorkan skrev:
2380328 Valmers förresten, har du inte lite fel nu? GSX-R 1000 RR? Så heter den väl ändå inte.
Det är en GSX-R1000 endast avsedd för roadracing. Därav tillägget RR.

Blå R1 skrev:
2380130 @Valmers: När du skriver; Det är fel hela tiden tiden, kan du inte försöka rätta dom då?

Förstår om du inte fixar exakt rätt citat men iaf en hint om vad personerna glömmer vore fint..
Nej, varför skulle jag göra det? Ska man citera ska man kolla upp citatet. Det är liksom själva poängen med ett citat.

Last edited:
valmers skrev:
2380680 Det är en GSX-R1000 endast avsedd för roadracing. Därav tillägget RR.

Låneord är så töntigt, vadå roadracing?
2xGay.gif
Låter inte banåkning tufft nog?
Det ska heller inte skrivas ihop, "road racing" heter det.
Kan någon utbilda språkpolisen en smula?

Last edited:
valmers skrev:
2380680 Då borde du definitivt inte ha citerat fel alltså. Om du nu sett filmen så många gånger.

Fel igen syftar på att 9 av 10 citat i tråden är fel.

Det är en GSX-R1000 endast avsedd för roadracing. Därav tillägget RR.

Nej, varför skulle jag göra det? Ska man citera ska man kolla upp citatet. Det är liksom själva poängen med ett citat.

Jag sa inte att jag har sett den flera gånger, men eftersom den går på TV1000Nordic hela tiden så har jag sett den nyligen. Därför kom jag också ihåg det.

Okej, vad skiljer den från en standard GSXR 1000 då?

lorkan skrev:
2380810

Du missar målet nu, skjut inte så högt. Följande meningar är fulla av fel, numer markerade:

Då borde du definitivt inte ha citerat fel alltså. 1 Om du nu sett filmen så många gånger.
Fel igen 2 syftar på att 9 av 10 citat i tråden är fel.
Det är en GSX-R1000 endast avsedd för roadracing. 3 Därav tillägget RR.
Nej, varför skulle jag göra det? Ska man citera ska man kolla upp citatet. 4 Det är liksom själva poängen med ett citat.

1. Skulle inte varit två meningar, borde kommaterats istället.
2. Här ska det vara ett kommatecken.
3. Se '1'
4. Se '1'

Snacka om att det är på väg utför när till och med poliserna bryter mot lågstadieregler. :4skrika

Markus skrev:
2380790 Låneord är så töntigt, vadå roadracing?
2xGay.gif
Låter inte banåkning tufft nog?
Det ska heller inte skrivas ihop, "road racing" heter det.
Kan någon utbilda språkpolisen en smula?
Det finns inget svenskt ord för roadracing. Det fina med engelskan är att både roadracing och road racing är korrekt. Vissa ord skrivs ihop i brittisk engelska men inte i amerikansk och tvärtom.

lorkan skrev:
2380810 Jag sa inte att jag har sett den flera gånger, men eftersom den går på TV1000Nordic hela tiden så har jag sett den nyligen. Därför kom jag också ihåg det.

Se den igen då, så märker du att citatet är fel.

Angående hojen; välkommen till en rr-depå.

Last edited:
valmers skrev:
2380976 Det finns inget svenskt ord för roadracing. Det fina med engelskan är att både roadracing och road racing är korrekt. Vissa ord skrivs ihop i brittisk engelska men inte i amerikansk och tvärtom.

Se den igen då, så märker du att citatet är fel.

Angående hojen; välkommen till en rr-depå.
Det måste vara ensamt där uppe på din pedistal.

"Look, there's two women fucking a polar bear!"
- Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion