valmers skrev:2377840Fel igen.
Killen är typ yngre än Darin, låt honom vara. För övrigt kunde du frågat om han menade Rolf Lassgårds tolkning så hade wikipedia fått en träff till idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, eller Thomas Hellbergs tolkning. Då hade vi fått ett nytt fågelholksrekord här.Markus skrev:2377887Killen är typ yngre än Darin, låt honom vara. För övrigt kunde du frågat om han menade Rolf Lassgårds tolkning så hade wikipedia fått en träff till idag.
valmers skrev:2377900Ja, eller Thomas Hellbergs tolkning. Då hade vi fått ett nytt fågelholksrekord här.
Citat? Snarare svammel. Ett citat är ett citat. Tyvärr har 99% av trådinläggsförfattarna missförstått det.Markus skrev:2377910Persbrandt anses vara tuff av den genomsnittlige tonåringen/Aftonbladetläsaren, tror det är därför någon ens kommer ihåg ett så töntigt citat.
Nursey skrev:2378905"I ain't gettin' in no plane- FOOL"
Den som vet vem som säger det får en gratis hårtvätt![]()
AndreasNo skrev:2378933Mr T..
va fan!.. vart tog massagen vägen!??!
Nursey skrev:2378936Kom o sätt dig här unge man...vill du ha volymschampoo?
Muhahaha..fan hann du se den? Okej då...stäng ögonen nu o slappna av![]()
markus skrev:Killen är typ yngre än Darin, låt honom vara. För övrigt kunde du frågat om han menade Rolf Lassgårds tolkning så hade wikipedia fått en träff till idag.
Då borde du definitivt inte ha citerat fel alltså. Om du nu sett filmen så många gånger.lorkan skrev:2379913Fel igen? När har jag citerat fel i den här tråden tidigare? Och vad är felet? Anledningen till att jag minns citatet är för att filmen går på TV1000 Nordic hela tiden just nu..
Det är en GSX-R1000 endast avsedd för roadracing. Därav tillägget RR.lorkan skrev:2380328Valmers förresten, har du inte lite fel nu? GSX-R 1000 RR? Så heter den väl ändå inte.
Nej, varför skulle jag göra det? Ska man citera ska man kolla upp citatet. Det är liksom själva poängen med ett citat.Blå R1 skrev:2380130@Valmers: När du skriver; Det är fel hela tiden tiden, kan du inte försöka rätta dom då?
Förstår om du inte fixar exakt rätt citat men iaf en hint om vad personerna glömmer vore fint..
valmers skrev:2380680Det är en GSX-R1000 endast avsedd för roadracing. Därav tillägget RR.
valmers skrev:2380680Då borde du definitivt inte ha citerat fel alltså. Om du nu sett filmen så många gånger.
Fel igen syftar på att 9 av 10 citat i tråden är fel.
Det är en GSX-R1000 endast avsedd för roadracing. Därav tillägget RR.
Nej, varför skulle jag göra det? Ska man citera ska man kolla upp citatet. Det är liksom själva poängen med ett citat.
lorkan skrev:2380810
Okej, vad skiljer den från en standard GSXR 1000 då?
Det finns inget svenskt ord för roadracing. Det fina med engelskan är att både roadracing och road racing är korrekt. Vissa ord skrivs ihop i brittisk engelska men inte i amerikansk och tvärtom.Markus skrev:2380790Låneord är så töntigt, vadå roadracing?Låter inte banåkning tufft nog?![]()
Det ska heller inte skrivas ihop, "road racing" heter det.
Kan någon utbilda språkpolisen en smula?
Se den igen då, så märker du att citatet är fel.lorkan skrev:2380810Jag sa inte att jag har sett den flera gånger, men eftersom den går på TV1000Nordic hela tiden så har jag sett den nyligen. Därför kom jag också ihåg det.
Okej, vad skiljer den från en standard GSXR 1000 då?
Det måste vara ensamt där uppe på din pedistal.valmers skrev:2380976Det finns inget svenskt ord för roadracing. Det fina med engelskan är att både roadracing och road racing är korrekt. Vissa ord skrivs ihop i brittisk engelska men inte i amerikansk och tvärtom.
Se den igen då, så märker du att citatet är fel.
Angående hojen; välkommen till en rr-depå.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |