freding
en Outsider...
En fråga till er som byter själva, balanserar ni både fram å bak för bankörningarna? Ska testa byta själv nu i helgen, men känns lite onödigt med balansering bak,eller?
mvh Fredrik
mvh Fredrik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bor u i göteborg nu?, eller kvar i stora höga? Tänkte du kunde visat nån bra krängasjälv-teknik...Don Quixote skrev:Balancerar inte bak.
freding skrev:En fråga till er som byter själva, balanserar ni både fram å bak för bankörningarna? Ska testa byta själv nu i helgen, men känns lite onödigt med balansering bak,eller?
mvh Fredrik
Låter fint! Bara du visar så fixar jag jobbetDon Quixote skrev:Inga problem. Om du har chans att komma förbi med fälg/däck så löser vi det!
Rolle Rotax skrev:Har stor betydelse vad för däck du kör med också.
Kör du med dunlop räjsdäck är det ett måste, de kan kräva otroliga vikter. Men många mer 'standard' däck, michelin, bridgestone etc kan du kränga på och de är bra.
Allt för lägre ofjädrad vikt.Teddy skrev:Jag har dock inte slängt vikterna för det lär säkert komma en dag när jag kör in i depån med ett skakande fram- eller bakhjul och då åker vikterna på, men till dess kör jag naturelle.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|