Bakslangsåkning är vanebildande...

rogka566 skrev:
2229024 Haha!! Lade in två trådar ungefär samtidigt. En om vård av skinnställ och en om ja ni vet vad.. 19 svar här och 0 om att vårda stället. :lol Hellrätt!! Fasen vad sköna ni är. Ses på slangen i sommar...

Öva!!! Kidsen åker på slangen med sina moppar utanför mitt fönster. Du har väl åtminstone 100 kusar mer...

Japp, 110 kusar tror jag men det var väll lite långsökt och ta upp moppe? kom igen nu en moppe väger väll kanske 70 kg.

MEN jag vet det att det går och det ska fann gå, ska öva mera men jag tror nog att en minskning på framdrevet kommer underlätta.

nazurro skrev:
2228451 Köp en Thunderace - massa effekt men lång hjulbas så det är bara å gasa, den lyfter aldrig

Fegis :7peta

Tröttnar gör man nog aldrig.Det jobbiga för min del är att jag hela tiden tänker halvförsäkring varje gång det lättar..

PS. Nån härifrån som var & körde på lazzat nu i helgen?

Wesslan skrev:
2228446 Man tröttnar aldrig. Se dock till att du inte har polisen bakom dig på Norrtäljevägen när du utövar detta :huvet

Hoppas de inte var för elaka på dig :brinnerup

Svårt att undvika att leka på en motard :) Och som sagt, det blir bara roligare och roligare :)

M:et skrev:
2229151 Hoppas de inte var för elaka på dig :brinnerup

Svårt att undvika att leka på en motard :) Och som sagt, det blir bara roligare och roligare :)

Nejdå, dom var jättetrevliga :rolleyes:
Men kortet har jag iaf kvar i min ficka. Idag har jag dock kört gsx-r för det är punka på motarden. Den gillade inte en skruv i däcket. Tänkte komma och hämta det nya någon dag och en tuta skulle vara fint det också.

Jo det är riktigt kul att köra på slangen. Enda problemet är när man kopplat upp den på 2an och när man börjar varva ut den, hur ska man lyckas få i 3an. Antingen så känns det som att man ska slå över eller så tappar man draget och duns 2 hjul igen.. :va

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back