Kung Eilert
Ny medlem
Vågade idag för första gången testa om det går att få upp hojen på bakhjulet och 3 sekunder senare var jag kung
(i 1 sekund
)
(i 1 sekund
)
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
(i 1 sekund
)får öka ti 2 sek nästa gång dåKung Eilert skrev:2291727Vågade idag för första gången testa om det går att få upp hojen på bakhjulet och 3 sekunder senare var jag kung(i 1 sekund
)

xLnT skrev:2291752Nice
Jag håller också på att försöka köra på slangen
Kan (vågar) bara koppla upp den på 1:an än så länge..
xLnT skrev:2291752Nice
Jag håller också på att försöka köra på slangen
Kan (vågar) bara koppla upp den på 1:an än så länge..
Freedom skrev:2291775Jag övade länge men nu har jag lyckats att köra på slangen mellan Rotebro och Väsby på motorvägen. Forsätt träna och det ger resultat.
Alla mål man vill uppfylla är en seger, vad det handlar om är att sätta upp ett mål och när man klarat det så går man vidare och tänjer på gränserna på det man inte trodde man kunde klara.Kung Eilert skrev:2291780Hur långt är det??
Mitt mål är 1 meter än så länge![]()
Kung Eilert skrev:2291780Hur långt är det??
Mitt mål är 1 meter än så länge![]()
Kung Eilert skrev:2291764Du går fort fram?Var väl bara någon vecka sedan du köpte den?
Behöver den kopplas i 1:an?
Min (twin) stack upp direkt efter jag släppt av.
Det är ett par kilometer, och det är inte enbart raksträcka.Kung Eilert skrev:2291780Hur långt är det??Freedom skrev:2291775Jag övade länge men nu har jag lyckats att köra på slangen mellan Rotebro och Väsby på motorvägen. Forsätt träna och det ger resultat.
Xyron skrev:2291770Koppla inte upp på 1an..
Antingen gasa upp på 1an eller koppla upp på 2an.
Jag övar på 2an för jag tycker det blir för ryckigt på 1an.
Snart är det dock dags för en "riktig" hoj, då kanske det går att komma igång på allvar. 
Mr Helmut skrev:2291989jag har kopplat upp på 1an nu, 2an var den ju jävligt svår att få upp på tyckte jag![]()
Vilken hastighet ligger du i? vilket varv drar du upp den till innan du släpper kopplingen typ?
Mr Helmut skrev:2291989jag har kopplat upp på 1an nu, 2an var den ju jävligt svår att få upp på tyckte jag![]()
Vilken hastighet ligger du i? vilket varv drar du upp den till innan du släpper kopplingen typ?

WetWilly skrev:2292635koppla på ettan!? du har ju en r6 ffs!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |