Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borde stå på det gamla. Alternativt ta måtten på det gamla. Annars är det sturmgooglebereitgemacht som gäller. Borde gå att hitta någonstans tycker man ju...Emmi skrev:2265967Vart tar man reda på vad det är för nummer på lagret?
Inte BARA jag som har en gammal Mazda Emmi skrev:2265967Vart tar man reda på vad det är för nummer på lagret?
Aldrig kul med trasiga delar. Men, som sagt, får du bara tag på lagertypen så kanske jag kan lösa ett lager till ~40% rabtt hos Momentum.Emmi skrev:2266023Det är groteskt dyrt för att vara ett lager! Usch, sånt har man inte råd med på sommaren...![]()
Emmi skrev:2265921Mitt bakhjulslager till min Mazda är trasigt och ett nytt kostar 1700 kr hos verkstaden utan arbete.
Vart kan man hitta billigare lager?
//Emmi
Rigge skrev:2265962Du kan ju köpa hela upphängningen på skroten och bulta dit, med lite flax håller den lika länge som resten av bilen.
ozeo skrev:2266117är de helt paj eller viner de bara?
Emmi skrev:2266290
Nej, det är inte helt paj, men det hörs att det är på väg att ge sig, går förhoppningsvis sommaren ut. Förr eller senare måste det bytas, och förr hellre än senare.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |