Ace of spades
Ny medlem
Ok , Mav, men det är ändå intresssant att veta att du kör friskt på bakhjulet utan styrdämpare.....vilken årsmodell på rettan har du??Bästa
Ace

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok , Mav, men det är ändå intresssant att veta att du kör friskt på bakhjulet utan styrdämpare.....vilken årsmodell på rettan har du??
Är det lika vanligt med styrvobbel på 02Ace of spades skrev:Ok , Mav, men det är ändå intresssant att veta att du kör friskt på bakhjulet utan styrdämpare.....vilken årsmodell på rettan har du??
Bästa
Ace![]()
Läste en artikel i engelska Bike där man gjorde en bantest med senaste versionerna av gsx-r1000,Fire blade och R-1:an. Två förare utförde testet.....den ena tyckte att R-1:an var "nervig" medan den andra testföraren inte tyckte att det var ett problem så länge man kör på bana. 
Ace of spades skrev:Ok , Mav, men det är ändå intresssant att veta att du kör friskt på bakhjulet utan styrdämpare.....vilken årsmodell på rettan har du??
Bästa
Ace![]()

Ace of spades skrev:Nåja, kör man på bakhjulet i 180 så har man ju kommit en bit på vägen, sas![]()
Jag ska börja öva lite smått i maj, jag lär väl då bli varse vad det innbär. vet inte om jag håller me om de.. tycker de vore bättre o börja få upp den lite lätt på ettan.. så man känner vad som händer.. men visst den e ju nervös som fan på ettan.. men jag tror ändå man lär sig känna hojen bättre på ettan..acura skrev:Och börja på 2:an och inte på 1:an i början i alla fall så ska det nog gå bra efter ett tag. Öva på och lycka till![]()
acura skrev:Maverick: Det du säger kan funka bra det med. Och det bevisar bara det faktumet att det finns minst lika många teorier om allt som det finns hoj åkare![]()
.....Weeelies var inte heller något som var på modet. Men det ser ju kul ut och tänkte att jag skulle lära mig behärska denna ädla konst....utan att vurpa. Som kuriosa kan jag säga att "California Suber Bike" i England nu har kurser i "Weeelies". Man får låna
.
Har nu överträffat mig själv............hela 80 meter

), vinden idag var lite besvärlig. Sidvind och sidamot var besvärligare än medvind/sidamed..............rent aerodunamiskt är inte det helt överraskande.
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |