Bakhjulsåkning för småbarn

Status
Ej öppen för fler svar.
sporTlovEr skrev:
2193084 Moget moget..Tur att inte jag hade mina barn där, och att jag var på plats där för då hade en spikmatta/vire över vägen :fatta! :fatta! varit på sin plats..Jeffla pucko!! HOPPAS du driver med oss. :va
Våld föder våld :pannkyss

Klart det inte är ett skämt, såklart kör jag i 400 förbi alla på slangen, med tidtagning

De till synes glada barnen gladde sig bara åt den idiot som med sporthoj försöker impa på dem och dessutom på en 30-väg...

Det här måste vara ett skämmt... annars är det synd om trådskaparen om han verkligen laddade på utanför ett dagis på slangen.. lol retard :näsblod

Last edited:
Vad klagar ni över?
Han har ju bara en 600cc'are och dom går ju inte så fort.
Tänk om det hade varit en 1000cc :brinnerup

Äsch ni trappar upp det som om det vore farligt. Barnen vart tillräckligt gamla och hade bra förstånd. runt 8-10 år gamla. Och de som jobbade där verkade inte misstycka, kunde dock inte läsa läppar :rofl

Det är mycket coolare att köra inne på dagiset och köra slalom mellan ungarna, de är så livrädda så de står blickstilla. Perfekt!

vbg_snake skrev:
2193269 Äsch ni trappar upp det som om det vore farligt. Barnen vart tillräckligt gamla och hade bra förstånd. runt 8-10 år gamla. Och de som jobbade där verkade inte misstycka, kunde dock inte läsa läppar :rofl

Men dom vikade glatt iaf ? Men undrar varför dom vinkar med knuten näve? :va

vbg_snake skrev:
2193269 Äsch ni trappar upp det som om det vore farligt. Barnen vart tillräckligt gamla och hade bra förstånd. runt 8-10 år gamla. Och de som jobbade där verkade inte misstycka, kunde dock inte läsa läppar :rofl

dagisbarn på 8-10 år ????? :hihi

Pucko

Fan jag e 16 och kör också på bakan men fan
inte vid ett dagis,tänk lite ffs!

Orka alla whiners, barnen blev ju glada...:tummenupp

Var säkert ett långt avstånd mellan barnen och hojen...

Hadde de hänt när jag gick på dagis hade jag blivit överlycklig och pratat om de i flera månader. Klart man ska göra barn glada bara de är på lagom avstånd. Jag gör nästan alltid en liten slangning eller en stoppie när de står barn å gör gastäcken när man kör förbi. Då blir de ju jätte glada

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT