Bakhjulsåkning för småbarn

Status
Ej öppen för fler svar.
sporTlovEr skrev:
2193084 Moget moget..Tur att inte jag hade mina barn där, och att jag var på plats där för då hade en spikmatta/vire över vägen :fatta! :fatta! varit på sin plats..Jeffla pucko!! HOPPAS du driver med oss. :va
Våld föder våld :pannkyss

Klart det inte är ett skämt, såklart kör jag i 400 förbi alla på slangen, med tidtagning

De till synes glada barnen gladde sig bara åt den idiot som med sporthoj försöker impa på dem och dessutom på en 30-väg...

Det här måste vara ett skämmt... annars är det synd om trådskaparen om han verkligen laddade på utanför ett dagis på slangen.. lol retard :näsblod

Last edited:
Vad klagar ni över?
Han har ju bara en 600cc'are och dom går ju inte så fort.
Tänk om det hade varit en 1000cc :brinnerup

Äsch ni trappar upp det som om det vore farligt. Barnen vart tillräckligt gamla och hade bra förstånd. runt 8-10 år gamla. Och de som jobbade där verkade inte misstycka, kunde dock inte läsa läppar :rofl

Det är mycket coolare att köra inne på dagiset och köra slalom mellan ungarna, de är så livrädda så de står blickstilla. Perfekt!

vbg_snake skrev:
2193269 Äsch ni trappar upp det som om det vore farligt. Barnen vart tillräckligt gamla och hade bra förstånd. runt 8-10 år gamla. Och de som jobbade där verkade inte misstycka, kunde dock inte läsa läppar :rofl

Men dom vikade glatt iaf ? Men undrar varför dom vinkar med knuten näve? :va

vbg_snake skrev:
2193269 Äsch ni trappar upp det som om det vore farligt. Barnen vart tillräckligt gamla och hade bra förstånd. runt 8-10 år gamla. Och de som jobbade där verkade inte misstycka, kunde dock inte läsa läppar :rofl

dagisbarn på 8-10 år ????? :hihi

Pucko

Fan jag e 16 och kör också på bakan men fan
inte vid ett dagis,tänk lite ffs!

Orka alla whiners, barnen blev ju glada...:tummenupp

Var säkert ett långt avstånd mellan barnen och hojen...

Hadde de hänt när jag gick på dagis hade jag blivit överlycklig och pratat om de i flera månader. Klart man ska göra barn glada bara de är på lagom avstånd. Jag gör nästan alltid en liten slangning eller en stoppie när de står barn å gör gastäcken när man kör förbi. Då blir de ju jätte glada

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP