Zweed
Lost in Holland
Jag är en ganska färsk kille med hoj, och har som många andra försökt mig på lite bakhjulsåka med resultat som jag inte är så stolt över…
Tjejen har en Transalp som jag har kört en hel del, om man har käkat lite gröt på morgonen och känner sig attans stark i armarna samt man ligger i 50 på första växel släpper av gasen så framfjädringen svikar lite och gasar utav helvete och ryker för kung och fosterland så har jag faktiskt lyckats få upp den cirka 10 cm i cirka 0,5 sec men ändå det går
)
Själv har jag en Bandit 600N och har provat med den oxå men med samma framgång som med Transalpen… Men Banditen så har det hänt ibland att framhjulet reser sig bara av accelerationen (har väl hänt ett fåtal gånger med det har hänt) Vågar inte rycka på samma sätt som med transalpen för hastigheten är ju snabbare med Banditen (måste varva mera för att det ska hända något)
Så nu till min fråga hur faen får man upp banditen utan att skita på sig??? VVIlken typ av motor är lättast att börja men när man vill lära sig åka på slangen Twinnen eller 4:an
Tjejen har en Transalp som jag har kört en hel del, om man har käkat lite gröt på morgonen och känner sig attans stark i armarna samt man ligger i 50 på första växel släpper av gasen så framfjädringen svikar lite och gasar utav helvete och ryker för kung och fosterland så har jag faktiskt lyckats få upp den cirka 10 cm i cirka 0,5 sec men ändå det går

Själv har jag en Bandit 600N och har provat med den oxå men med samma framgång som med Transalpen… Men Banditen så har det hänt ibland att framhjulet reser sig bara av accelerationen (har väl hänt ett fåtal gånger med det har hänt) Vågar inte rycka på samma sätt som med transalpen för hastigheten är ju snabbare med Banditen (måste varva mera för att det ska hända något)
Så nu till min fråga hur faen får man upp banditen utan att skita på sig??? VVIlken typ av motor är lättast att börja men när man vill lära sig åka på slangen Twinnen eller 4:an