Bakgrunden till ditt nick?

Mitt nick härstammar från gamla goda CS beta 0.8 tiden när man var med i clan och röjde på nätet, så de fick hänga kvar. Kinda stuck with med... :hihi Försöker anv. på de flesta forum man hänger på...

Är ursprungligen mer 1337 D31t@ 1@F@rS, "R@v3n" men alla forum accepterar itne de så..

Last edited:
Pisken har hängt med sedan Amigatiden ....
Endel elaka tungor kallade mig det i unga år åxå då jag hadde en tendens å kaxa saatan för att sedan få pisk av "plastas gäng" å såkallade "kickers" .... ingen minns en fegis .... fast ingen minns en ärrad dumskalle heller :hihi

Mina polare tvingade mig att spela World of Warcraft, men jag var så anti att jag döpte min gubbe till "Geggvecket" i ren protest. Sen gjorde jag en till gubbe som fick det lite mer rumsrena namnet "Geggamoja". :hihi

Joråsåatte. :rolleyes:

Egentligen heter jag Paul, men efter att ha låtit fantasin gå på högvarv i en vecka - tänkte absolut INTE regga mig här förrän jag kommit på ett coolt nick - vaknade jag med ett ryck en morgon och hade kommit på det!

Och nej, jag är inte 71 år gammal. :7peta

Joråsåatte. :rolleyes:

Egentligen heter jag Paul, men efter att ha låtit fantasin gå på högvarv i en vecka - tänkte absolut INTE regga mig här förrän jag kommit på ett coolt nick - vaknade jag med ett ryck en morgon och hade kommit på det!

Och nej, jag är inte 71 år gammal. :7peta

Jag har alltid trott att du är 71 år så det är lite chockartat för mig. Jag antar att 71 innebär att du rejectade 70 andra förslag till nick innan du kom på det supercoola som du till slut fastnade för? :)

Utveckling på ett smeknamn jag fick i högstadiet när jag hade långt hår. Fisk vetefan var det kommer ifrån. Jag gillar att bada. Kan vara så...Dessutom är mitt "vanliga" smeknamn Eleganten upptaget och jag tänkte inte beblanda mig med siffror i mitt nick...

Jag har alltid trott att du är 71 år så det är lite chockartat för mig. Jag antar att 71 innebär att du rejectade 70 andra förslag till nick innan du kom på det supercoola som du till slut fastnade för? :)

Ungefär precis så som du beskriver det, så var det. :fakta

:)

Heter Susanne kallas för Sussie,Susan, suss och första hojen jag blev kär i var en......japanare med ett Z i.

Hängde nästan varje dag på en småfordons verkstad här i byn när jag var 8-13 år, och bor i en del av byn som heter Finnicka och dom som jobbade där var väldigt snäll och gav mig alltid fina smeknamn, ibland fick jag en bulle med :yoparty
Sen en dag så skulle ägaren säga något till mig och han kom inte på mitt namn, så han skrek "Hörru, Finnicken" Sen dess har jag blivit kallad det genom att jag fortfarande umgås med en av dom som jobbade där som var bara nått år äldre än mig. Och jag trivdes bra med det namnet och hände ofta att jag pressenterade mig som "Finnicken, greven från Finnicka" på fyllen. Så allt fler kallade mig det :gnissla

"Fakk" är en för många välbekant omskrivning som iaf jag såg för första gången på detta forum. Addera "verk" och ramkonstruktionen hos mitt favoritmärke tar form.

Tänker mig att åtminstone någon hajar...

I det verkliga livet lystrar jag kort och gott till "Johan".

Väntar ivrigt på att "Gös i agenthatt" ska se denna tråd och dessutom bemöda sig att skriva i den. Kan vara världens absolut bästa nickname genom tiderna.

mas95jed, kommer från en kurs i maskinteknik som jag läste på högskolan 1995. Nuförtiden önskar man att siffrorna har med födelseår att göra och inte något man gjorde i vuxen ålder...

"2mhk"

Förkortning av 2-Meter-Honda-Kille, dvs kroppslängd och nuvarande favoritmärke :)

lite udda :dummer jag vet, men det är aldrig upptaget på olika internetforum :tummenupp

ihavecandygetinthevan var för långt så det fick bli bitter&twisted efter en öl jag gillar istället

CS nick, vi var ett gäng som lirade och ville heta liknande namn med kasig koppling, strumpan, sockan och mockasinen!

Betyder det att du är en inverterad Cicero? :7peta

tumblr_inline_mh5ya18b1d1qz4rgp.gif

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!