Bakgrunden till ditt nick?

Jag blir intresserad av att höra förklaringen till dina tidigare nick.

Ehhmm.. Mito-mannen var nog ~2004 tror jag, hade köpt en Mito och behövde hjälp då den inte gick som den skulle.
Ramlade in här och på den vägen är det.

Blev lite äldre och insåg att det inte var så hett med det nicket, så det blev Mysfarbrorn istället. Lagom peddo-gubbe-aktigt. :)

Men, sen blev jag några år till och då kändes det som att mitt faktiska namn kanske passar bäst ändå. Står för de få saker jag säger och då kan jag lika gärna kalla mig det jag heter.

Har en blogg med samma namn. Jag antog helt fräckt att ingen känner mig och tänker "Sara? Vem Sara?" när de ser inlägg/kommentarer från mig. :P (Det gjorde folk faktiskt den första tiden också.)

Använt "överallt" sedan länge. En flygande reporter i Mupparna, Louis Kazagger, gillar själva namnet. Ovanligt och sällan upptaget...

Minns inte riktigt. Antingen är det på grund av att jag en gång i tiden hade en flickvän som heter Cassmer i efternamn och därav kaZmur. Eller så är det Marcus -> cusMar -> caSmur -> kaZmur.

För att när jag var 18 så tyckte jag alla över 22 var nära döden, dvs kärringar o gubbar. Har insett att jag själv tillhör denna skara och då passar ju Kärringen bra. Aliaset besparar även SH-killarna besväret att kolla in min profil till ingen nytta. Man vill ju inte fara med falsk reklam. :tungan

För att när jag var 18 så tyckte jag alla över 22 var nära döden, dvs kärringar o gubbar. Har insett att jag själv tillhör denna skara och då passar ju Kärringen bra. Aliaset besparar även SH-killarna besväret att kolla in min profil till ingen nytta. Man vill ju inte fara med falsk reklam. :tungan

En KILF med andra ord. :kär

Närå, inte oroa sig nu damen, den här gubben är paxad så gubbsjukan till trots är han off limit till kjoltygens stora bedrövelse.

Lackade lite när mitt "vanliga" nick var upptaget på nån sida, när jag kommit hem ensam från krogen o hade tråkigt och fantasin inte var den bästa. Tanken var väl lite "det kan väl för fan inte va någon som kallar sig för "en rosa bil" iaf? Och det är det aldrig, förutom jag! :fyllisar

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!