Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H4 skrev:Det var ett rent helvete och jag gick endast upp till 1200![]()
![]()
Det här var min första polering och jag blev rätt så nöjd. Nu ska hjulet på hojen och det är dags att börja med framhjulet![]()
Akilles skrev:Snyggt!
Måste varit svettigt eftersom dina kallingar ligger där![]()

Akilles skrev:Snyggt!
Måste varit svettigt eftersom dina kallingar ligger där![]()
Men snyggt jobbat!!!hållundan skrev:Fy fan. Okej, bra jobbat, men fan va fult det är.
Kraschpucken skrev:Vad har du för färgsättning på din ZX7R om du har lila fälgar?![]()
snyggt jobb med poleringen btw![]()
Helt rätt! Kör ditt rejs, det du tycker är snyggt kanske en annan avskyr, sånt är livet!H4 skrev:Jag vet att det är gammalt och att det är ute. Men jag tycker att det är snyggt, det har jag alltid gjort. Hellre kantpolerat än hellackerat.
Lyssna inte på han, han e bara avundsjuk eller så har han hockyfrilla.H4 skrev:Jag vet att det är gammalt och att det är ute. Men jag tycker att det är snyggt, det har jag alltid gjort. Hellre kantpolerat än hellackerat.
Varken avis eller hockeyfrilla längre faktiskt. Förjävligt.MostWanted skrev:Lyssna inte på han, han e bara avundsjuk eller så har han hockyfrilla.
MostWanted skrev:Lyssna inte på han, han e bara avundsjuk eller så har han hockyfrilla.
Kraschpucken skrev:H4: var har du köpt dom backspeglarna?
Fy sjutton vad fin hoj !!!..H4 skrev:Färgsättningen är grön/vit/lila.
![]()
![]()
philsson skrev:Fy sjutton vad fin hoj !!!..
Det orkar du när du tänker på hur den kommer bli, helt gudomligt juh.H4 skrev:Min kommer nog att bli sådär. Det som återstår är att fixa framhjulet. Någon gång framöver ska jag påbörja polering av ramen och då ska jag göra det ordentligt. Finare än 1200 + pastor och sådant som storpöjkarna (Ravetrancer mm) använder sig utav.
Men jag vet fan inte om jag orkar göra ramen, det får vi se.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |