granted79
Guest
Kan man återställa baken på en gixxer 1000 om man tar bort stänkskyddet???
tacksam för svar!!
tacksam för svar!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:köp en ny underdel.. eller menar du att du ska såga?
Mattiaz skrev:Köp en "ny" bakdel/batterilåda från en mcskrot billigt.... en polare till mig gjorde det till sin R1, fast då var den ändå ny från fabrik, men kostade inte många hundralappar.
granted79 skrev:men mena du HELA den delen nu??
jag vill ju ha upp plåten under sadeln o det där men det ser ju så jävla bökigt ut så jag funderade på att bara såga av den vilket e bäst o göra?
o tänkte sen då när man ska sälja den så kanske det e bra om den ser orginal ut?![]()
såga av skiten.. när du sen vill besiktiga så går det att hänga dit plåten.. bara att kolla runt hur många har inte sågat? jag är en av dom som hargranted79 skrev:jag tänkte såga av den eller hur ska jag göra??![]()
blom skrev:såga av skiten.. när du sen vill besiktiga så går det att hänga dit plåten.. bara att kolla runt hur många har inte sågat? jag är en av dom som har
nu får du förklara? du ska ha plåten där den sitter eller? inte smälla upp den i hjulhuset eller?granted79 skrev:he he he he.... ja jag får väl ta o göra det... det blir ju 25879 ggr snyggare!!
men e det G på besiktning då eller??
tänkte om man bara sågar jäms med plåten så kan det väl inte vara nån fara??![]()
blom skrev:nu får du förklara? du ska ha plåten där den sitter eller? inte smälla upp den i hjulhuset eller?
granted79 skrev:ja jag tänkte kolla hur det blir om jag låter den sitta o bara såga runt den blir det inte bra så smätter jag upp den under istället!!![]()
om ska ha liten skylt kan man beställa det hos väg verket eller??
jag har inte mekat nåt med mc innan så man e ju lite osäker på hur man ska göra för att det ska bli bra!![]()
MIDA skrev:Småskyltar är inte godkända och tillhandahålls alltså inte av vägverket.
granted79 skrev:hur får man tag i dom då?
får man böter också då om polis polis potatisgris tar mig då?![]()
twinner skrev:Finns väl i forumbutiken?
blir väl ca 300kr i böter för en miniskylt.
twinner skrev:Finns väl i forumbutiken?
blir väl ca 300kr i böter för en miniskylt.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |